eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych i modemów z abonamentem. Oznaczenie sprawy OZ/U/14/TB/10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Gliwice: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych i modemów z abonamentem. Oznaczenie sprawy OZ/U/14/TB/10.
Numer ogłoszenia: 153164 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych i modemów z abonamentem. Oznaczenie sprawy OZ/U/14/TB/10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych i modemów z abonamentem dla Politechniki Śląskiej. Z wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego przetargu, zostanie zawarta umowa, określana jako Umowa Główna. W trakcie obowiązywania Umowy Głównej, aktywacji każdej nowej karty SIM będzie towarzyszyło zawarcie umowy dodatkowej indywidualizującej warunki umowy w odniesieniu do usług świadczonych przy pomocy tej karty SIM oraz ewentualne warunki dostawy aparatu telefonicznego lub modemu. Nieważne będą postanowienia umowy dodatkowej sprzeczne z treścią SIWZ, złożoną przez Wykonawcę ofertą lub treścią Umowy Głównej albo mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki udzielenia zamówienia. Maksymalne wynagrodzenie po zsumowaniu wszystkich faktur, w czasie trwania Umowy głównej nie może przekroczyć kwoty 868.640,00 zł brutto (osiemset sześćdziesiąt osiem tysięcy sześćset czterdzieści złotych), jest to maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego wynikająca z umowy. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.08.2010r do dnia 31.07.2014r. lub do wyczerpania wartości brutto w wysokości 868.640,00 zł (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). Zamówienie obejmuje usługi telefonii komórkowej oraz dostawę aparatów telefonicznych i modemów, o łącznej wartości nie przekraczającej 193.000,00 EUR. (CPV: 64200000-5 - Usługi telefonii komórkowej, 32250000-0 - telefony komórkowe, 64210000-1- usługi przesyłu danych, 32260000-3 - urządzenia do przesyłu danych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-5, 32.25.00.00-0, 64.21.00.00-1, 32.26.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności - posiadanie przez Wykonawcę aktualnych (na dzień składania ofert) stosownych uprawnień (zezwolenia, koncesji itp.) do wykonywania działalności telekomunikacyjnej, tj. rejestracji przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług, z czego każda musi obejmować świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefonii komórkowej), rocznie za min. 150 tys. zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m.in. za kontakty z Zamawiającym w sprawie dostarczenia, ewentualnego przetestowania sprzętu, jak również prowadzenia serwisu gwarancyjnego, tzw. opiekuna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadanie przez Wykonawcę, obowiązującego na dzień, w którym upływa termin składania ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. III.3.1 niniejszego ogłoszenia należy złożyć Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzajace spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1. Na potwierdzenie zaoferowania ceny, gwarancji , terminu realizacji itd.: 1.1. Oferta Cenowa. 2. Na potwierdzenie zaoferowania minimum 3 różnych modeli aparatów telefonicznych za 1 zł netto, 3 rożnych modeli aparatów telefonicznych za 50 zł netto i 3 różnych modeli modemów za 100zł netto (po 1 z każdym rodzajem interfejsu USB, Express Card, PCMCIA) o minimalnych parametrach i funkcjach technicznych wymaganych przez Zamawiającego: 2.1. Wykaz oferowanych aparatów komórkowych i modemów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejszca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożonewraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lu imenna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasobyna okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałemprzez Wykonawę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (dotyczy np. spółki cywilnej, konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - warunki atmosferyczne, - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania przekazania miejsca realizacji dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2.obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację w sytuacji zmiany ceny materiałów eksploatacyjnych i lub świadczenia usług, 3.wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta Wykonawcę, 4.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, 5.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 6.zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, 7.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 8.zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego - w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 9.zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym, 10.obniżenie ilości wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 -100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 511..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 -100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 511..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiajacy zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków. 2. Kryteria oceny ofert: w rozdz. IV.2.1. niniejszego ogłoszenia, Zamawiajacy podał, iż jedynym kryterium jest cena. Na kryterium to składają się ceny jednostkowe, których ocena będzie dokonana wg wzoru: C = C1 + C 2 + C 3 + C 4 + C 5 + C 6 + C 7 + C 8 gdzie: 1. C1 = Cena ofertowa za 1 abonament za telefon bez wliczonych minut -25 pkt. (waga 0,25) 2. C2 = Cena ofertowa za 1 abonament za usługę nieograniczonego dostępu do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA 10 pkt. (waga 0,10) 3. C3 = Cena ofertowa za 1 minutę wewnątrz sieci Wykonawcy -20 pkt. (waga 0,20) 4. C4 = Cena ofertowa za 1 minutę do pozostałych operatorów tel. komórk.- 20 pkt. (waga 0,20) 5. C5 = Cena ofertowa za 1 minutę do sieci stacjonarnej - 20pkt. (waga 0,20) 6. C6 = Cena ofertowa za 1 SMS - 3 pkt. (waga 0,03) 7. C7 = Cena ofertowa za 1 MMS - 1 pkt. (waga 0,01) 8. C8 = Cena ofertowa za 1 szt. 100KB GPRS - 1 pkt. (waga 0,01).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.