eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Łódź: Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Łodzi.
Numer ogłoszenia: 152143 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6384409, faks +48 42 6384418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Łodzi. Wyklucza się świadczenie usługi za pomocą technologii VoIP, FCT i numerów dostępowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału - Informacje konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: a) posiadają doświadczenie tj. zrealizowali: w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o łącznej wartości 3 000 000 zł brutto z zakresu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Wykonawcy muszą wykazać, że przedstawione zamówienia wykonali należycie. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki podane w punktach 1 do 3 muszą zostać spełnione wspólnie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. II. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w pkt. I przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie któregokolwiek z podanych w pkt. I warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert wstępnych. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniających warunki określone w I będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 3-ech Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów. Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad: - za liczbę zrealizowanych usług wymaganych w I.3.) pkt. a), przy czym za każde zamówienie powyżej wymaganej wartości Wykonawca otrzyma 1 punkt. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę wykazanych zamówień, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie wspólnej realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z art.23 Pzp. 3. Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących Wykonawcę/ców (jeżeli Wniosek lub załączniki do wniosku nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy), pełnomocnictwo musi zawierać zakres upoważnienia. 4. Dla warunku (1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Dla potwierdzenia spełnienia warunku (2) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia oświadczenia zawartego w formularzu (Oświadczenie wykonawcy) oraz przedstawienia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi zostać spełniony wspólnie. 6. Dla potwierdzenia spełnienia warunku (3) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia: 6.1. wykazu wykonanych zamówień (według wzoru podanego w Załączniku nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego) z zakresu świadczenia usług telekomunikacyjnych w okresie ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uwzględniającego zamówienia spełniające warunki szczegółowo określone w I.3.) pkt. a), z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, daty wykonania oraz Zamawiającego (z podaniem adresu, osoby do kontaktu, tel. kontaktowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że każde z wykazanych zamówień zostało wykonane należycie. 7. Dla warunku (4) nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia: 7.1. oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 Pzp, - wg załącznika nr 2 (Oświadczenie wykonawcy) do ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającego. 7.2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 7.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 7.4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunki podane w punktach 3 do 5 muszą zostać spełnione przez każdego z Wykonawców; 7.5. aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 7.6. zaświadczenie z Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi - dostępna dla Wykonawców którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Biura Informatyki Urzędu Miasta Łodzi.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.