eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Usługa ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1520 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Błonie: Usługa ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356992-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, krajowy numer identyfikacyjny 7948000040, ul. Radzików  , 05870   Błonie, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 253 715, faks 227 253 715, e-mail m.kozlowski@zdhar.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdhar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia Symbol - Główny kod CPV: 79 71 00 00 - 4 - Usługi ochroniarskie 3.1 Zakres zadań i obowiązków 3.1.2 Ochrona fizyczna obiektów, osób, mienia i zwierząt hodowlanych (ok.400 szt), połączona z funkcją portiera zorganizowana będzie w ramach jednego posterunku w obsadzie jednoosobowej we wszystkie dni tygodnia w czasie wskazanym w punkcie 4, szczegóły określa załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ i umowy. 3.2 Obowiązki Wykonawcy: 3.2.2 Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA). 3.2.3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał pracowników ochrony w oparciu o umowę w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób, mienia i zwierząt hodowlanych, a także wskazał, iż osoby nadzorujące i kontrolujące pracę osób bezpośrednio realizujących zamówienie posiadają niezbędne do tego uprawnienia - licencję drugiego stopnia. 3.2.4 Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie 2 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, systemem monitoringu, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącą działalnością Zamawiającego. 3.2.5 Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania pracowników ochrony posiadających aktualne badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania usługi ochrony. 3.2.6 Zamawiający zastrzega sobie aby pracownik ochrony posiadał aktywny telefon komórkowy. 3.2.7 Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd. 3.2.8 Zamawiający wymaga aby w pomieszczeniu przeznaczonym dla ochrony - w portierni przebywał wyłącznie pracownik ochrony , a w przypadku kontroli osoba kontrolującej - nadzór ochrony. W pomieszczeniu tym nie mogą przebywać inne osoby, bez względu na stopień pokrewieństwa z ochroną lub miejsce zatrudnienia. 3.2.9 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz - projekt uzupełniającego monitoringu wizyjnego dla poszczególnych obiektów zgodnie z (załącznikiem nr 8). 3.3 Usługa w zakresie ochrony obejmuje: 3.3.1 Zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania. 3.3.2 Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu. 3.3.3 Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Zakładzie. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej - wyjazdowej na i z terenu Zakładu, podnoszenie i zamykanie zapory - szlabanu sterowanego pilotem. 3.3.4 Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 3.3.5 Dokonywanie obchodów wewnątrz budynku oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia. 3.3.6 Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie Zakładu regulaminów, instrukcji porządkowych, bhp, przeciwpożarowych oraz innych instrukcji dostarczonych przez Zamawiającego. 3.3.7 Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Zakładu w celu załatwienia spraw. 3.3.8 W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców i powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych i osób funkcyjnych Zamawiającego. 3.3.9 Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu. 3.3.10 Sprawne otwieranie bramy wjazdowej i zapory przed każdym uprawnionym do wjazdu pojazdem. Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku administracyjnego. Sprawdzanie i ewentualne zamykanie okien pomieszczeń publicznie dostępnych (ubikacje, korytarze itp.). 3.3.11 Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 3.3.12 Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek. 3.3.13 Każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii należy powiadomić firmę obsługującą budynek oraz właściwego Kierownika. Nadzorować prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonać odnotowania usunięcia awarii. 3.3.14 Przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek. 3.3.15 Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru. 3.3.16 Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli. 3.3.17 Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych. 3.3.18 Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony. 3.3.19 W uzasadnionych przypadkach (w oparciu o przepisy kodeksu pracy) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony. 3.3.20 Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu. 3.3.21 Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym. 3.3.22 Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3.3.23 Pomieszczenie wyznaczone przez Zamawiającego dla pracowników ochrony jest przeznaczone wyłącznie dla pracowników ochrony. Nie mają prawa przebywać w tym pomieszczeniu inne osoby tj. pracownicy ZD lub osoby obce. 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 4.1 Świadczenie usługi w zakresie: ochrona fizyczna obiektów, osób, mienia i zwierząt hodowlanych połączona z funkcją portiera (w siedzibie ZD): Termin wykonania zamówienia - od dnia 1.01.2017r. godz.0.00 do 31.12.2017r. godz. 24.00. 4.2 Ochrona fizyczna obiektów, osób i mienia świadczona będzie w godzinach: 4.2.1 w dni pracujące: od godziny 15.00 do godziny 7.00, 4.2.2 w dni wolne od pracy i święta: od godziny 0.00 do godziny 24.00 (całodobowo). 4.3 Świadczenie usługi odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy i załączników stanowiących integralną część umowy (oferta Wykonawcy). 4.4 Miejsce świadczenia usługi: 4.4.1 IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików, 05-870 Błonie, Radzików (podwórze, obiekty magazynowe, gospodarcze i biurowe w Radzikowie) 4.4.2 IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików - Ferma Bydła, 05-870 Błonie, (Radzików Ferma inwentarza żywego w Radzikowie), 4.4.3 Gospodarstwo Młochów, 05-831 Młochów (podwórze, obiekty magazynowe i gospodarcze w Młochowie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę co ceny najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty tj. oferta z najniższą ceną (kwota 349.422,24 zł. brutto), przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (240.000,00 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej - Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195121.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284083.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.