eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przebudowa pomieszczeń suszarni na dwa piony mieszkań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-02

POZYCJA 15202

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: przebudowa pomieszczeń suszarni na dwa piony mieszkań Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nasz Dom" sp. z o.o., do kontaktów: Bogna Narożna, ul. Katowicka 11/B1, 61-131 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8874361/62, fax 061 8874363, e-mail: biuro@tbs-naszdom.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbs-naszdom.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń suszarni na dwa piony mieszkań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań, ul. Katowicka 11 - klatka C oraz E. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń suszarni w dwa piony mieszkań (5 mieszkań o powierzchni 30,34 m kw. i 5 mieszkań o powierzchni 29,53 m kw.) oraz modernizacja instalacji elektrycznej, c.o. oraz wodno-kan., zgodnie z dokumentacją projektową przygotowaną przez zamawiającego. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia w każdym mieszkaniu będą polegać w szczególności na: a) wyburzeniu ściany działowej o grubości 6 cm od strony klatki schodowej i wmurowaniu w jej miejscu nowej ściany o grubości 24 cm, b) wmurowaniu w każdym z mieszkań ścian działowych z cegły wapienno-piaskowej o grubości 6 cm, zgodnie z projektem: - w pokoju dziennym ściany zaznaczającej aneks kuchenny - o długości 60 cm, - ściany oddzielającej aneks kuchenny od przedsionka, - ściany oddzielającej przedsionek od łazienki z otworem drzwiowym dla drzwi wejściowych, c) zdemontowaniu ściany oddzielającej pokój dzienny od łazienki o grubości 6 cm i wbudowaniu w jej miejsce ściany o grubości 24 cm, d) postawieniu dodatkowego komina przechodzącego przez wszystkie kondygnacje, zawierającego kanały wentylacji grawitacyjnej oraz kanał kanalizacji sanitarnej, e) montażu szachtu instalacyjnego, f) wykończeniu podłóg i ścian, g) wyposażeniu aneksu kuchennego i łazienki. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, stanowiące kluczowy personel wykonawcy: osoby, które posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) - kierownik budowy, - instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 osoba), - instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (1 osoba). W przypadku osób, o których mowa w pkt II.1.6. powyżej, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (informacje te mogą być wystawione w formie życiorysu); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile takie uprawnienia są wymagane. Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim; b) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, licząc okres wstecz od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną będącą aktualnie w eksploatacji, której przedmiotem była budowa lub remont lokalu mieszkalnego lub użytkowego na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (będących aktualnie w eksploatacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 44.45.30.00 - 44.45.30.00 Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń suszarni w dwa piony mieszkań (5 mieszkań o powierzchni 30,34 m kw. i 5 mieszkań o powierzchni 29,53 m kw.) oraz modernizacji instalacji elektrycznej, c.o., oraz wodno-kan., zgodnie z dokumentacją projektową przygotowaną przez zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, Dz.U.04.19.177 ze zmianami, zwanej dalej ustawą P.z.p. i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do złożenia ofert zostaną zaproszeni wykonawcy spełniający wszystkie warunki wskazane w pkt III.2 (poniżej), posiadający doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w pkt II.1.6. Wszyscy wykonawcy otrzymają ilość punktów odpowiadających stosunkowi: ilości wykonanych robót wskazanych we wniosku (o których mowa w II.1.6 ogłoszenia), według następującej formuły: liczba robót wykonanych wykazanych we wniosku wykonawcy x 100 pkt. Jeżeli więcej niż 7 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, wówczas do składania ofert zostanie zaproszonych 7 wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów według dodatkowego kryterium kwalifikacji - doświadczenie zawodowe. Wykonawca, który wykaże się największym doświadczeniem zawodowym w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - otrzyma dodatkowo 200 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w związku z art. 22 ustawy P.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego) za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający średnioroczne przychody netto w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego będzie wynikało, że wykonawca osiągnął średnioroczne przychody netto z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej 0,75 mln PLN lub równowartość tej kwoty w innej walucie (ustalone jako średnia arytmetyczna przychodów z tych lat), g) wykaz personelu posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie zgodne z pkt II.1.6 powyżej, h) polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN (lub równowartość tej kwoty w innej walucie). W przypadku braku polisy, wykonawca składa inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z pkt II.1.6 powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 7. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 140 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: uiszczenie opłaty za SIWZ po doręczeniu zaproszenia do składania ofert na podany niżej numer rachunku bankowego zamawiającego: Bank BPH SA O/Poznań 68 1060 0076 0000 3300 0028 8880. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający zaleca wykonawcom zamierzającym ubiegać się o udzielenie im zamówienia publicznego objętego niniejszym ogłoszeniem dokonanie wizji lokalnej w celu sprawdzenia zakresu i charakteru prac będących przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobami wymienionymi w pkt I 1. ogłoszenia. Ogólne warunki umowy: - okres gwarancji jakości na zrealizowane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy, liczone od daty końcowego odbioru robót, - wynagrodzenie wykonawcy będzie wypłacane na podstawie zatwierdzonych przez zamawiającego faktur przejściowych, wystawianych zgodnie z zaawansowaniem robót, określonym w harmonogramie prac określonym w umowie, - wszystkie wykorzystywane przez wykonawcę materiały budowlane muszą co do jakości odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane, - wykonawca zobowiązany będzie na okres prowadzenia robót budowlanych dokonać ubezpieczenia z tytułu: a) zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku zdarzenia losowego przedmiotu prac, b) zniszczenia, uszkodzenia lub utraty składowanych materiałów budowlanych i urządzeń, c) odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi oraz ruchem pojazdów mechanicznych na terenie zamawiającego, d) kradzieży i kradzieży z włamaniem, e) wadliwego i błędnego wykonawstwa - w przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, zobowiązany będzie on do zapłaty na rzecz zamawiającego kary umownej w wysokości 0,2 % ceny za każdy dzień opóźnienia. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 4 % wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w następujący sposób: a) 50 % po końcowym odbiorze robót, b) 50 % po upływie okresu gwarancji. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.