eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › PRZEBUDOWĘ, ROZBUDOWĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PUCKU IM MARIUSZA ZARUSKIEGO w ramach zadania inwestycyjnego pn.Eko-Szkoła - termomodernizacja szkół w powiecie puckim - w imieniu zamawiającego działa pełnomocnik BOZP Janusz NOWARA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Wejherowo: PRZEBUDOWĘ, ROZBUDOWĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PUCKU IM MARIUSZA ZARUSKIEGO w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Eko-Szkoła - termomodernizacja szkół w powiecie puckim - w imieniu zamawiającego działa pełnomocnik BOZP Janusz NOWARA
Numer ogłoszenia: 151947 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz Nowara , ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 572 34 09, 0696 951 531, faks 058 572 34 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaso.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWĘ, ROZBUDOWĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PUCKU IM MARIUSZA ZARUSKIEGO w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Eko-Szkoła - termomodernizacja szkół w powiecie puckim - w imieniu zamawiającego działa pełnomocnik BOZP Janusz NOWARA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi realizacja Etapu I przebudowy, rozbudowy budynków Szkoły podstawowej w Pucku przy ul. Przebendowskiego 27 wraz z dwuetapową termomodernizacją w ramach zadania pod nazwą Eko-Szkoła - termomodernizacja szkół w powiecie puckim. W zakres prac wchodzi wykonanie nowej sali stołówki szkolnej przybudowanej do zaplecza parterowego, nadbudowanie sali stołówki i zaplecza kondygnacją I piętra oraz docieplenie ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych i dachu istniejących budynków szkoły. Zakres termomodernizacji obejmuje również wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana luksferów w klatkach schodowych na stolarkę PCV. Wymiana opierzeń dachowych, rynien i rur spustowych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Sala gimnastyczna została wyłączona z zakresu termomodernizacji ponieważ wykonano docieplenie ścian i dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Planowane jest współfinansowanie niniejszego zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działanie 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii. Przedmiot zamówienia w zakresie przebudowy i rozbudowy obejmuje: 1. Roboty fundamentowe; 2. Podkład pod posadzkę, 3. Konstrukcja stropu i dachu cz. Socjalna, 4. Ściany i słupy konstrukcyjne, 5. Schody żelbetowe, 6. Dach pokrycie i ocieplenie 7. Elewacje docieplenie, styropian, 8. Tynki, okładziny i posadzki, 9. Ścianki działowe, 10. Malowanie, 11. Stolarka okienna i drzwiowa, 12. Elementy ślusarki, 13. Instalacje elektryczne rozbudowa rozdzielnicy RG, wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetleniowa (podłączenie wentylatorów łazienkowych), instalacja gniazd wtyczkowych i innych odbiorów, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, 14. Instalacja C.O., czyszczenie i malowanie izolacja rurociągów C.O., wykucie bruzd i roboty dodatkowe dla instalacji C.O., kanały wentylacyjne z uzbrojeniem, dostawa i montaż urządzeń, izolacja kanałów wentylacyjnych, próby i uruchomienie instalacji wentylacji, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja wody, instalacja kanalizacji, izolacje rurociągów wody, wykucie bruzd dla rurociągów wody i kanalizacji, usunięcie z budynku gruzu, starych urządzeń i rur (wywiezienie na wysypisko), roboty ziemne na zewnątrz budynku i przyłącze kanalizacji. Przedmiot zamówienia w zakresie termomodernizacji obejmuje: 1. docieplenie ścian zewnętrznych, styropian, tynk silikatowo-silikonowy, 2. docieplenie stropodachu, styropian, papa termozgrzewalna, 3. izolacje fundamentów 4. wymianę stolarki okiennej, 5. wymianę stolarki drzwiowej, 6. wykonanie tynków i okładzin, 7. modernizację instalacji centralnego ogrzewania, w tym m.in. wymiana rurociągów, grzejników, zaworów, izolacja rurociągów, wykucie bruzd i roboty dodatkowe dla instalacji C.O., czyszczenie i malowanie rurociągów C.O. 8. modernizację instalacji elektrycznych w tym m.in. rozbudowa rozdzielnicy RG, wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych i innych odbiorów, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, instalacja teleinformatyczna, instalacja alarmowa p.poż., instalacje anten TV, prace pomiarowe i rozruchowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiar robót określony przez Zamawiającego na potrzeby obliczenia ceny oferty należy traktować jako element pomocniczy. Podstawą wyceny robót są projekty budowlane oraz dołączone do nich specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 38000,00 zł. 2. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, nr konta bankowego 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji-poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji-poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 5. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1÷4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej o wartości brutto min. 2 000.000 zł. - obejmujące swym zakresem prace modernizacyjne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Kierownik Budowy - niniejsza osoba winna: - posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy b) posiadać uprawnienia do Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej o wartości brutto min. 2 000.000 zł. - obejmujące swym zakresem prace modernizacyjne. - wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. Osoba zostanie wpisana do umowy jako kierownik budowy. - Kierownik Robót Instalacyjnych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - posiadać łącznie co najmniej 2 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót w robotach elektrycznych; - Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, - posiadać łącznie co najmniej 2 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót w robotach elektrycznych; Uwaga: - Wskazane wyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. - Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić warunek wymaganych uprawnień składając dowód na posiadanie równoważnych do wyżej wymienionych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 2.500.000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000 PLN, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego: - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę; - z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, - z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, które to działania nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz NOWARA ul.Sosnowa 6, 84-100 Połczyno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat, II piętro Urząd Miasta Puck ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest współfinansowanie niniejszego zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działanie 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.