eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Łódź: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 151696 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2011 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwotach: część I -27.000,00 zł, część II - 13.000,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej: dla części I - 1.000.000,00 PLN (brutto) dla części II - 800.000,00 PLN (brutto) Wykonawca musi wykazać, że została ona wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem jednej lub dwóch robót budowlanych opisanych powyżej, o wartości równej sumie kwot wymaganych dla części. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego w pkt. III.3.2., jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej wyszczególnionymi poniżej narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 ton/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2 h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania*-1 szt. 2.Układarka mas bitumicznych o szerokości rozkładania - min. 7 m.-1 szt. 3.Walec wibracyjny stalowy : Dla części 1 zamówienia -3 szt. Dla części 2 zamówienia - 2 szt. 4.Koparka lub koparko- ładowarka -2 szt. 5.Skrapiarka do emulsji asfaltowych: Dla części 1 zamówienia -2 szt. Dla części 2 zamówienia -1szt. 6.Frezarka o szerokości frezowania nie mniejszej niż 2 m-1 szt. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, Wykonawca musi spełnić warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (z wyjątkiem wytwórni mas bitumicznych) osobno dla każdej części. * *Jako formę dysponowania wytwórnią Zamawiający dopuszcza pisemne zobowiązanie właściciela wytwórni mas bitumicznych do zapewnienia dostaw mas bitumicznych dla wykonania w/w zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, Wykonawca musi spełnić warunek dysponowania dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia osobno dla każdej części. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.), lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. jako podwykonawca, doradca itd.) - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające takSe listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia, z którego treści wynikać będzie zakres faktycznego dysponowania zasobami tych podmiotów - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg iTransportu ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź pokój 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, pokój nr 208 (Biuro Obsługi Mieszkaca).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. III.3.) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art 24 ust 1 ustawy. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt.III.3 muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III. 4) 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane wsekcjach III.4.2. i III 4.3. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Forma złożonych dokumentów 5. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczeń i zobowiązań, o których mowa w sekcji III.6), które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w językuobcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów,oddających do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniuzamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Remont ulicy Augustów na odcinku od ulicy Przybyszewskiego do ulicy Rokicińskiej (wraz ze skrzyżowaniami z ul. Wujaka i ul. Bacewicz).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -Rozebranie nawierzchni poprzez frezowanie na gł. 10 cm - pow. 2 370 m2 -Rozebranie nawierzchni poprzez frezowanie na gł. 5 cm - pow. 6 000 m2 -Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej gr 6cm, dla kategorii ruchu KR-6 (mieszanka BA na bazie polimeroasfaltu o module sztywności powyżej 19,0 Mpa i stabilności próbek wg Marschalla powyżej 11 kN - pow. 9 170 m2 -Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej gr 4 cm, dla ruchu KR-6 (mieszanka mastyksowo - grysowa SMA). - pow. 9 170 m2 -Wymiana podbudowy - Roboty ziemne wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0,15 m z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, grunt o normalnej wilgotności kat. I-II pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 300 m3 -Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem RM=25MPa gr. 15 cm - 720 m2 -Wykonanie podbudowy o grubości 35 cm po zagęszczeniu z mieszanki kruszyw łamanych - 300 m2 -Rozebranie zatok przystankowych z asfaltobetonu gr. 9 cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm, z wywozem gruzu na odl. do 10 km - 420 m2 -Podbudowa zasadnicza - chudy beton 6-9 MPa gr. 20 cm -Ułożenie oporników/ krawężników / granitowych o wym. 20x30x100 cm na połączeniu nawierzchni z zatoką przystankową wraz z wykonaniem ławy fundamentowej, spoiny wypełnione zaprawą - 250 mb -Nawierzchnia z betonu B-40 gr. 22 cm z warstwą poślizgową, cięciem szczelin i zalaniem masą zalewową - 420 m2 -Wymiana krawężników betonowych o wym. 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15, spoiny wypełnione zaprawą - 1 200 mb -Wykonanie opaski przykrawęznikowej z betonowych płyt 50 x 50 o grubości 7cm, koloru szarego ułożonej na podsypce cemntowo-piaskowej wraz z ustawieniem obrzeży betonowych 100 x 30 x 8 cm - spoiny wypełnione zaprawą - 780 mb -Wymiana obrzeży betonowych na nowe o wym.100 x 30 x 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 - spoiny wypełnione zaprawą - 680 mb -Wymiana płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm na płyty betonowe 50 x 50 o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5 cm po zagęszczeniu - pow. 1 400 m2 -Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego, o grubości warstw15 cm - 900 m2 -Korytowanie na gł.10 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. Kat. II - IV - 900 m2 -Wykonanie podbudowy o grubości 25 cm po zagęszczeniu z mieszanki kruszyw łamanych - 900 m2 -Regulacja wysokościowa armatury wod - kan - 16 szt. -Wykonanie oznakowania poziomego jezdni na długości przeznaczonej do remontu po starym śladzie, mat. grubowarstwowymi do znakowania dróg - pow. 700 m2 -Założenie zieleńca (nasypanie humusu gr. 10 cm z obsianiem trawą) - pow. 800 m2 -Montaż słupków blokujących w chodnikach - szt. 40 -Montaż słupków blokujących w chodniku - betonowych (h=80cm phi 20/30) -Ciecie i kucie nawierzchni z asfaltu twardolanego oraz wykonanie w tym miejscu nowej nawierzchni z asfaltu twardolanego - pow. 80 m2 -Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne/ ręczna odbudowa rowu - pogłębienie - 100 mb -Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm z uprzednim odkopaniem przepustów - 6 mb -Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm ułożonych na ławie betonowo żwirowej - 30 mb -Wiaty przystankowe - 6 szt. -Umocnienie rowu (dna i skarpy) płytami ażurowymi 60x40x10 cm. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa gr. 5 cm - 50 m2 -Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów, zgrabienie porostów w stosy oraz wywóz pokosu wraz z załadunkiem na odległość do 10 km - 1 000 m2 Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz, jeżeli będzie to konieczne, w porze nocnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Remont ulicy Długosza na odcinku od ul. Kasprzaka do al. Włókniarzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Łączny zakres prac obejmuje: -rozebranie warstw mineralno - bitumicznych poprzez frezowanie na gł. 5 cm na pow. 3 800 m2; -wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni: - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej na bazie polimeroasfaltu o module sztywności powyżej 19 MPa i stabilności próbek wg Marshalla powyżej 11kN gr. 5 cm (kategoria ruchu KR 3-6) - 3 800 m2; - warstwy ścieralnej z mieszanki BA na bazie polimeroasfaltu o module sztywności powyżej 19 MPa i stabilności próbek wg Marshalla powyżej 11kN gr. 5 cm (kategoria ruchu KR 3-6) - 3 800 m2; -rozebranie i wbudowanie krawężników betonowych 100 x 20 x 30 cm na ławie betonowej na łącznej długości - 1 000 mb; -rozebranie i wbudowanie krawężników kamiennych 100 x 20 x 30 cm na ławie betonowej na łącznej długości - 100 mb; -miejscowe wymiany opaski przykrawężnikowej z płyt 50 x 50 cm (na podsypce cementowo - piaskowej) z obrzeżami 100 x 30 x 8 cm - 300 m2; -wymiana płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm. na kostkę betonową 8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej - 2 500 m2; -regulacja wysokościowa armatury wod. - kan. oraz studni telekom.- 30 szt.; -odtworzenie istniejącego grubowarstwowego oznakowania poziomego - 250 m2; -odbudowa zniszczonych zieleńców; -wymiana oznakowania pionowego; -montaż słupków blokujących w chodnikach. Z uwagi na zakres prac, jak i duże natężenie ruchu kołowego i komunikację publiczną, prace należy realizować na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT oraz MPK projektu organizacji ruchu, zakładającego utrzymanie ciągłości ruchu kołowego, realizację robót w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) oraz, jeżeli będzie to konieczne, w porze nocnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych (2a-2b) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.