eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi posiedzeń Zarządu Województwa Mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Warszawa: Zakup i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi posiedzeń Zarządu Województwa Mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 151376 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 59 79 290, 59 79 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi posiedzeń Zarządu Województwa Mazowieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Obsługi Posiedzeń Zarządu ZSI-OPZ. Projekt ma na celu: 1. Realizację funkcjonalności Obsługi Posiedzeń w zakresie m.in. przygotowywania dokumentacji, rejestracji dokumentów oraz zatwierdzania dokumentów przez uprawnione osoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2. Wdrożenie internetowego interfejsu do obsługi posiedzenia Zarządu on line dla administratora, przewodniczącego oraz uczestników posiedzenia w zakresie pracy grupowej nad dokumentami omawianymi w ramach posiedzenia; 3. Wdrożenie Systemu Informatycznego do Obsługi Posiedzeń dla Zarządu Województwa Mazowieckiego w zakresie: a) opracowania parametryzacji systemu, b) planu wdrożenia (harmonogram), c) przeprowadzenia szkoleń, d) asysty wdrożeniowej oraz serwisu programowego w okresie gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00 - 30.24.82.00 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie tego samego rodzaju polegające na wdrożeniu systemu informatycznego (zarządzanie dokumentami i przepływem pracy) dla co najmniej 100 użytkowników (tj. pracowników obsługujących i pracujących w systemie) z możliwością obsługi certyfikatów kwalifikowanych oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne w zakresie przygotowania, dostarczenia i instalacji oprogramowania niezbędnego do uruchomienia systemu informatycznego umożliwiającego wdrożenie systemu 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1-2. 5.Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie 6.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 7. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i 2 będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą liczbę punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje kryterium: za każde udokumentowane zamówienie określone w warunkach udziału w postępowaniu Zamawiający przyzna 1 pkt. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2) Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców, którzy uzyskali najwyższą punktację..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, podpisanego przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o poniższej treści: Ja niżej podpisany oświadczam, że podmiot, który reprezentuję ...(nazwa i adres) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oraz Ja niżej podpisany oświadczam, że podmiot, który reprezentuję .....( nazwa i adres)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Oświadczenie z art. 22 może złożyć pełnomocnik. 3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) złożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, b-1) złożenia oświadczenia stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia lub b-2) złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia osób, które posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - ocena koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie przewiduje udostępniania siwz na własnej stronie internetowej, zostanie ona przesłana wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Szczegółowy opis potrzeb i wymagań zamawiającego jest dostępny na stronie zamawiajacego www.zamowienia.mazovia.pl w zakładce Ogłoszenia aktywne, nr postępowania ON.BI.II/ZP/U-335-47/09.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Kancelaria Ogólna, ul. B.Brechta 3, 03-472 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)zamawiający wymaga wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości złożonej oferty 2) użyte w ogłoszeniu pojęcie ustawa oznacza ustawę Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.