eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Chojnów: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie
Numer ogłoszenia: 151348 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Perforacyjny zasiew trawy na boisku na terenie rekreacyjno-sportowym przy MDK w Chojnowie OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: - wyrównanie miejscowych nierówności na płycie boiska treningowego o wymiarach 130 m x 70 m poprzez nawiezienie jednorodnej żyznej ziemi (humusu); powierzchnia do wyrównania ok. 150 m2. - wykonanie perforacyjnego zasiewu trawy na treningowym boisku piłkarskim oraz przyległym terenie wraz z nawożeniem startującym (nawozy bogatofosforowe) oraz dostarczenie nawozu wieloskładnikowego o długim czasie rozkładu na drugie nawożenie uzupełniające (po 4 i 8 tygodniach od wykonania pierwszego nawożenia); - Powierzchnia terenu przeznaczonego pod zasiew: 1,5 ha; - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 29.08.2008 r.. - Wymagana gwarancja min. 3 lata. - Odbiór robót dwuetapowy: - pierwszy etap po wykonaniu zasiewu. - drugi etap po pierwszym koszeniu trawy. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykonali w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru , itp.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: oświadczenie zawarto w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego. II. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. III. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załacznik nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia:- Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); - Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą, co do terminu ważności oferty wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty; - Oświadczenie, że w cenie oferty ujęty został pełny zakres prac wynikający z przedmiotu zamowienia oraz wszystkie dodatkowe elementy cenotwórcze; Do Załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: Uwaga! W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej (każdy podmiot składa dokumenty i oświadczenia w swoim zakresie); b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów; Wymagane dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. b. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w formie jaką stanowi Załącznik Nr 3 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (wykaz potwierdzony referencjami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I - piętro pok. nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.