eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › wyposażenie w urządzenia gastronomiczne szkoły w Serocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Legionowo: wyposażenie w urządzenia gastronomiczne szkoły w Serocku
Numer ogłoszenia: 149219 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68533 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie w urządzenia gastronomiczne szkoły w Serocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku przy ul. Wolskiego 8. 2. Szczegółowe parametry techniczne urządzeń zostały określone w specyfikacji technicznej załączonej do SIWZ. Zamawiający dopuszcza tylko wyposażenie z parametrami i wymiarami podanymi w specyfikacji technicznej. Wymiary poszczególnych elementów wyposażenia podyktowane jest ograniczeniami wynikającymi z powierzchni gotowego pomieszczenia pracowni przygotowanego do montażu wyposażenia. Montaż urządzeń wg załączonego schematu rozmieszczenia sprzętu. Miejsce montażu urządzenia do sous - vide + pakowarka próżniowa i schładzarko - zamrażarki szokowej 3xGN 1/1 zostanie wskazane przez Zamawiającego. Przyjęta moc urządzeń w specyfikacji technicznej jest uwarunkowana mocą przyłączeniową, którą posiada Zamawiający. Moc urządzeń nie może być niższa niż wskazana w specyfikacji ze względu na niezbędną wydajność, która ma wpływ na czas przeznaczony na realizację zadań. 3. Nazwy i ilości wyposażenia: Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i łapaczami tłuszczu szt. 3, Kuchnia elektryczna ceramiczna 4-płytowa z piekarnikiem elektrycznym szt. 6, Szafka magazynowa z szufladami szt. 6, Szafka magazynowa drzwi uchylne szt. 6, Szafka ze zlewem 1-komorowym ( zamykana) + bateria z wylewką +syfon szt. 6, Nadstawka 2 - półkowa, półki neutralne szt. 3, Maskownica - półka szt. 3, Stół cateringowy szt. 5, Krzesło szt. 20, Szafa chłodniczo-mroźnicza o pojemności 2x350 l. szt. 2, Szafa magazynowa szt. 3, Pojemnik na odpadki szt. 2, Stół z otworem na odpadki szt. 1, Basen 1 - komorowy szt. 2, Bateria gastronomiczna stojąca łokciowa ze spryskiwaczem i wylewką szt. 2, Regał ociekowy szt. 2, Stół z półką i szufladami szt. 1, Regał ociekowy szt. 1, Stół z otworem na odpadki szt. 1, Stół ze zlewem 1 - komorowym z półką i miejscem na zmywarkę kpl. 1, Bateria gastronomiczna stojąca łokciowa ze spryskiwaczem i wylewką szt. 1, Zmywarka do naczyń podblatowa na podstawie szt. 1, Stół z półką szt. 1, Regał ociekowy szt. 2, Wieszak na fartuchy ochronne szt. 1, Piec konwekcyjno - parowy na podstawie kpl. 1, Okap wentylacyjny przyścienny z oświetleniem i łapaczami tłuszczu szt. 1, Urządzenie do sous- vide + pakowarka próżniowa szt. 1, Schładzarko - zamrażarka szokowa 3xGN 1/1 szt. 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Swisspol Ltd Sp. z o.o., ul. Wilcza 26, 50-429 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175765,42

  • Oferta z najniższą ceną: 123762,50 / Oferta z najwyższą ceną: 290920,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.