eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Wdrażanie rozwiązań na rzecz profesjonalizacji i przejrzystości urzędu oraz zwiększania zaufania publicznego - wymiana doświadczeń, a także na rzecz poprawy zdolności zarządczych urzędów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Tarnowskie Góry: Wdrażanie rozwiązań na rzecz profesjonalizacji i przejrzystości urzędu oraz zwiększania zaufania publicznego - wymiana doświadczeń, a także na rzecz poprawy zdolności zarządczych urzędów.
Numer ogłoszenia: 149037 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123883 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrażanie rozwiązań na rzecz profesjonalizacji i przejrzystości urzędu oraz zwiększania zaufania publicznego - wymiana doświadczeń, a także na rzecz poprawy zdolności zarządczych urzędów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wdrażaniem rozwiązań na rzecz profesjonalizacji i przejrzystości urzędu oraz zwiększania zaufania publicznego - wymiana doświadczeń, a także na rzecz poprawy zdolności zarządczych urzędów Powiatu Tarnogórskiego - Lidera Projektu oraz 5 Gmin z terenu Powiatu Tarnogórskiego tj. a) Gmina Kalety, b) Gmina Miasteczko Śląskie, c) Gmina Krupski Młyn, d) Gmina Ożarowice, e) Gmina Tworóg wynikających z realizacji projektu pod nazwą - Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Zakup i wdrożenie platformy internetowej umożliwiającej konsultacje społeczne w ważnych sprawach b) Analiza rodzaju informacji i danych dodatkowo publikowanych w BIP w urzędach c) Opracowanie procedury przepływu informacji i danych dodatkowo publikowanych w BIP d) Wdrożenie procedury przepływu informacji i danych dodatkowo publikowanych w BIP w regulaminy e) Opracowanie ankiety oceniającej satysfakcję klienta f) Opracowanie raportu określającego obszary styku z klientem w urzędzie oraz procedur stosowania ankiet g) Wdrożenie procedur stosowania ankiety w regulaminy h) Analiza aktualnych opisów stanowisk grup pracowników i przedstawienie ich w formie matrycy kompetencji i) Opracowanie metodologii weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych dla urzędów j) Przeprowadzenie badania luk kompetencyjnych pracowników k) Opracowanie metodologii budowy i rozwoju kompetencji kadr z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych 3. Zakres przedmiotu zamówienia zostanie wdrożony w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach oraz Urzędach Gmin: Kalety, Miasteczko Śląskie, Krupski Młyn, Ożarowice, Tworóg. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie określonym w harmonogramie realizacji przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności towarów i usług podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się naprawić szkodę w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą - Poprawa efektywności , jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w administracji samorządowej. 10. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania we wszelkich działaniach wytycznych dotyczących oznaczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. 12. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia wad i usterek w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą Poprawa efektywności , jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w administracji samorządowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unizeto Technologies S.A., ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213405,00

  • Oferta z najniższą ceną: 213405,00 / Oferta z najwyższą ceną: 213405,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.