eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-26

Mielec: Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków
Numer ogłoszenia: 148964 - 2016; data zamieszczenia: 26.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166265 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 400, faks 17 78 00 530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w następujących budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz terenach przyległych do tych budynków: 1.1. Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, 1.2. Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b, 1.3. Przychodni nr 2 w Mielcu przy ul. Skłodowskiej Curie 10, 1.4. Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Mielcu przy ul. Skłodowskiej Curie 8, 1.5. Przychodni nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego 17, 1.6. Przychodni nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2. 2. Zamówienie obejmuje usługi sprzątania własnym sprzętem, przy użyciu własnego personelu i własnych środków czystości oraz zapewnienie środków higienicznych przez wszystkie dni robocze, w godzinach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (prace odśnieżania i usuwania oblodzeń muszą być wykonane do godz. 7.00, a w przypadku dużych opadów śniegu Wykonawca ma obowiązek odśnieżenia chodników również w sobotę i niedzielę). Pod pojęciem dni roboczych należy rozumieć dni inne niż soboty (z wyjątkiem sobót przeznaczonych do odpracowania) oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Usługa sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b obejmuje wszystkie pomieszczenia znajdujące się w budynku (korytarze, hole, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia biurowe, łazienki, pomieszczenia techniczne, socjalne i piwnice). Usługa sprzątania pozostałych budynków obejmuje wyłącznie części wspólne tych budynków z wyłączeniem gabinetów lekarskich (wyłącznie korytarze, hole, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia socjalne, łazienki, poczekalnie). 5 Usługę sprzątania należy wykonać w sposób dokładny, terminowy i skuteczny, z użyciem powszechnie stosowanych technik, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy. Wykonanie prac porządkowych ma być prowadzone zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami i zasadami sprzątania. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy zapewni wszelkie specjalistyczne urządzenia, narzędzia techniczne oraz wszystkie materiały i chemiczne środki czystości i środki higieniczne w ilości i rodzajach niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zakupi na własny koszt środki higieniczne do pomieszczeń sanitarnych jak: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze, środki dezynfekująco zapachowe w ilości i rodzajach niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zapewnienie środków higienicznych przez Wykonawcę obejmuje ich dostarczenie wyłącznie do budynków Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b. Wykonawca nie zapewnia środków higienicznych do budynków Przychodni nr 2, 4, 5 oraz Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej. 8. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości myjące (w przypadku środków, które z racji swojego przeznaczenia powinny je posiadać) oraz posiadające oznaczenia na opakowaniach w języku polskim, przewidzianą przez producenta dokumentację w języku polskim, a środki czystości ponadto posiadające właściwości odtłuszczająco myjące (w przypadku środków, które z racji swojego przeznaczenia powinny je posiadać), bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, właściwe dla danego rodzaju prac i powierzchni, o nieniszczącym działaniu, zapewniające najwyższą jakość wykonania usługi, w szczególności bez pozostawiania smug i zacieków. 9. Artykuły higieniczno sanitarne dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać poniższe kryteria: a. papier toaletowy, celulozowy, biały, o niskim stopniu pylności, dzielony (łatwy w rwaniu), miękki, b. mydło w płynie, żelowe, gęste, z dodatkiem środków o właściwościach pielęgnacyjnych i przyjemnym zapachu, c. ręczniki papierowe, celulozowe, o niskim stopniu pylności, miękkie, składane, koloru białego, chłonne, niepozostawiające nieprzyjemnego zapachu na dłoniach, łatwo wyciągane z dozownika, d. płyn do mycia naczyń zawierający substancje usuwające tłuszcz i wszelkiego rodzaju inne silne zabrudzenia, niepodrażniający skóry rąk o przyjemnym zapachu. 10. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1203), tj. nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia człowieka. 11. Potrzebny sprzęt, narzędzia i środki do pielęgnacji terenów zielonych oraz powierzchni zewnętrznych w całym okresie obowiązywania umowy, zapewni Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt. 12. Przy doborze środków Wykonawca powinien mieć na uwadze rodzaj czyszczonej powierzchni oraz miejsce wykonywania umowy (pomieszczenia biurowe, gospodarcze, toalety, miejsca ogólnie dostępne). Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zaleceń producenta preparatów chemicznych w szczególności sposobu stosowania oraz warunków przechowywania preparatów chemicznych. 13. Używany przez wykonawcę sprzęt (urządzenia i narzędzia) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie BHP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy informacji pochodzących od producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że urządzenia i narzędzia używane przez wykonawcę spełniają ww. wymagania. 14. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ilość osób, które skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych lokalizacjach. 15. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje pracowników posiadających aktualne badania lekarskie i przeszkolonych pod względem przestrzegania przepisów BHP i Ppoż. na stanowisku pracy oraz zabezpieczy ich (na swój koszt) w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący przedmiot zamówienia powinni być ubrani w sposób schludny, jednolity i wyposażeni w imienne firmowe identyfikatory. 16. Wykonawca zapewni stały codzienny nadzór i kontrolę jakości w zakresie wykonywanej usługi. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę sprawującą nadzór nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia w każdym obiekcie (Kierownika, Koordynatora), z którą możliwy będzie stały kontakt, w dniach i godzinach pracy Zamawiającego. 17. Zamawiający sporządzi i zdeponuje w miejscu dostępnym dla osób realizujących umowę Książkę świadczenia usługi sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do poleceń upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, w zakresie realizacji umowy, wpisanych w Książce i zgłoszonych ustnie. Wykonawcy przysługuje prawo niezwłocznego złożenia wyjaśnień co do treści dokonanych wpisów. 18. Wykonawca obowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania w Książce świadczenia usługi sprzątania wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, a których usunięcie nie należy do jego obowiązków np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy. 19. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek, a prace wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu. 20. W przypadku usług wykonywanych okresowo, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym, nie krótszym niż 14 dni. 21. Wykonawca obowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o każdej zmianie w obsadzie pracowników lub podwykonawców wyznaczonych do realizacji zamówienia. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 22. Wykonawca zapewni ciągłość sprzątania w czasie urlopów wypoczynkowych i zwolnień chorobowych pracowników wyznaczonych do realizacji usługi sprzątania. 23. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań pracowników Wykonawcy lub podwykonawców, a także zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi. 24. Przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP, Ppoż. Oraz o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w tym ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U Nr 133, poz. 883) oraz innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zamawiającego, za co odpowiada bezpośrednio i w pełni Wykonawca. 25. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są stosować się do poleceń i wskazówek upoważnionych pracowników Zamawiającego, w zakresie swoich obowiązków oraz w zakresie realizacji przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SPECJAŁ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, ul. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319613,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251480,88

  • Oferta z najniższą ceną: 251480,88 / Oferta z najwyższą ceną: 412704,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.