eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › ZP.341-4/09 Modernizacja ul.Łąkowej w Grzegorzowicach oraz ul. Kasztanowej w Łubowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Rudnik: ZP.341-4/09 Modernizacja ul.Łąkowej w Grzegorzowicach oraz ul. Kasztanowej w Łubowicach.
Numer ogłoszenia: 148778 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-4/09 Modernizacja ul.Łąkowej w Grzegorzowicach oraz ul. Kasztanowej w Łubowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ul. Łąkowej w Grzegorzowicach oraz ul. Kasztanowej w Łubowicach. Zakres robót obejmuje: a)Modernizację ul. Łąkowej w Grzegorzowicach o długości 235 mb i szerokości pasa jezdni 3,0m. polegający na: - robotach pomiarowych 235 mb, -wykonanie 1 przepustu z rur PCV fi 160 długość 8,0m, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm 355m2 - wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni o gr. 33cm - wzmocnienie istniejącej podbudowy na drodze i wjazdach o pow. 529,6 m2 - nawierzchnia z asfaltobetonu warstwa wiążąca gr. 4cm i ścieralna gr. 3 cm - 840,8m2 b)Modernizację ul. Kasztanowej w Łubowicach o długości 546 mb i szerokości pasa jezdni 3,0m (odcinek od płyt do istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej) polegający na: - robotach pomiarowych - 546 mb, - profilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni -1653 m2 , - warstwa górna z podbudowy z tłucznia gr. 10 cm - 1653 m2 , - nawierzchnia z asfaltobetonu warstwa wiążąca gr.4cm i ścieralna gr.3cm - 1653m2 - obsypanie poboczy tłuczniem na szer. do 20 cm i średniej gr. 5 cm - 12,012 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. warunek 2 a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o porównywalnym zakresie rzeczowym polegającym na położeniu nawierzchni asfaltowej na powierzchni co najmniej 1500 m2każda. Warunek 3 b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie. 5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek 4 a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej. 5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek 5 a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 5.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy. Warunek 6 a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 1 , o którym mowa w rozdz. V pkt 5.1 lit a oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum). W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma dostarczyć: 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 3 należy dołączyć minimum 2 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b. W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4, Wykonawca ma dostarczyć: 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga:W odniesieniu do osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 5 i 6 Wykonawca ma dostarczyć 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) W przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 5. Formularz ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 6 Harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na etapy , które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów .Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym a rzeczywistym terminem rozpoczęcia realizacji zadania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, lub w siedzibie Urzędu Gminy pokój nr 7..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.