Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-12
Kraków: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie studia radiowego, laboratorium fotograficznego, pracowni nowych mediów i pracowni grafiki komputerowej dla UPJPII - 2
Numer ogłoszenia: 148571 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48 wew. 624, faks 12 421 68 48 wew. 624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie studia radiowego, laboratorium fotograficznego, pracowni nowych mediów i pracowni grafiki komputerowej dla UPJPII - 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia został określony przy opisie poszczególnych 5 ZADAŃ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 32.35.13.00-1, 32.33.00.00-5, 38.65.00.00-6, 30.23.00.00-0, 32.32.11.00-0, 32.35.10.00-8, 32.32.46.00-6, 38.65.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Formularz cenowy (szczegółową kalkulację ) oferowanego sprzętu z wyszczególnieniem sprzętu wymienionego w Załączniku 11 do ustawy o podatku od towarów i usług VAT (na Formularzu cenowym) 3. Dokumenty /oświadczenia potwierdzające, że dostarczony sprzęt posiada stosowne dla swojego przeznaczenia np. atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa (jeżeli są dla danego artykułu wymagane prawem). Dokumenty/oświadczenia, jak również inne informacje, np. wskazanie stron internetowych, linków, Wykonawca odpowiednio załączy do oferty lub zamieści w treści oferty (np. w rubryce 7 Formularza cenowego). 3. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza lub osoby wystawiające pełnomocnictwo (zgodnie z KRS lub CEiDG), jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania Zamówienia może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą lub podniesienia wydajności urządzeń lub klasy bezpieczeństwa, w sytuacji wstrzymania lub wycofania produktu z rynku, zakończenia jego produkcji, w tym jego elementów - dot. przedmiotu umowy; b) zmiany terminu realizacji zamówienia - ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku przygotowania (przekazania) miejsca realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą. c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) wydłużenie terminu gwarancji w przypadku wydłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; f) wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT. 3. Wszystkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków , pok. 100, I-piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków , pok. 100, I-piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 na Modernizację infrastruktury medialno-technicznej dla potrzeb innowacyjnego kształcenia i aktywizacji zawodowej w zakresie nowych mediów w społeczeństwie informacyjnym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1. Urządzenia audio. Wyposażenie studia radiowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konsoleta cyfrowa emisyjna do Internetowego Radia Bonus 1 2. Procesor dźwięku 1 3. Mikrofon pojemnościowy 3 4. Słuchawki studyjne 4 5. Amplituner multimedialny 2 6. Sterownik w typie Avid Artis control v2, współpracujący z Avid Artis mix oraz audiointerfacem w klasie Universal Audio Apollo 16V2015 1 7. Konsola w typie Avid Artis Mix pracująca pod systemem iOS 1 8. Rozdzielacz słuchawkowy/wzmacniacz 4 9. Odtwarzacz kompaktowy profesjonalny radiowy 1 10. Odtwarzacz kompaktowy denon DN-501C 1 11. Filtr siatkowy: Pop Filtr, lub inaczej Pop killer 5 12. Statyw mikrofonowy, regulowany, stojący 5 13. Zewnętrzna karta dźwiękowa (interfejs audio) 9 14. Kolumny odsłuchowe bliskiego pola 12 15. Kostki mikrofonowe z logotypem radia Bonus 15 16. Magnetofon reporterski 42 17. Magnetofon reporterski profesjonalny 2 18. Mikrofon pojemnościowy emisyjny wraz z uchwytem i gąbką 12 19. Mikrofon dynamiczny reporterski 26 20. Analogowy stół mikserski do pracowni radiowej uczelni (16 wejść) 1 21. Sygnalizator świetlnyz napisem ON-AIR 2 22. Przenośny kodek IP 1 23. Kodek IP stacjonarny 1 24. Signex CPX 16 krosownica 16xXLR /16 xjack 4 25. Słuchawki 46 26. Rejestrator sygnału wideo 1 27. Urządzenie do internetowego broadcastingu 1 28. Kabel mikrofonowy - mikro i instrumentalny (patch kabel), połączniowy, TT-phone 500 metrów 29. Kabel mikrofonowy - czarny, wysokiej klasy SC Stage 22 HighFlex 1 000 metrów 30. SC-TwinCord kabel głośnikowy wysokiej klasy 2,5 mm, OFC, płaski, transparent (400-0250) 70 metrów 31. Wtyk XLR męski 3 pinowy najwyższej klasy metal/złocone kontakty 100 32. Hicon xlr żeński - czarny, metal, złocone kontakty 100 33. Przewód w ekranie miedzianym (3 metry) zakończony wtykami JACK 6,5 mm - >XLR (męski) 20 34. Wtyk typu Neutrik Jack stereo 6.3 mm profesjonalny w metalowej obudowie 50 35. Kabel krosowniczy do zastosowań radiowych, profesjonalny 500 m 36. Listwa zasilająca 16 37. Kabler tester 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 32.34.00.00-8, 32.35.13.00-1, 32.34.24.20-2, 32.32.33.00-6, 32.33.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2. Akcesoria fotograficzne. Wyposażenie laboratorium Fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat cyfrowy 2 2. Pojemnik na baterie do aparatu 2 3. Ładowarka do akumulatorów AA 2 4. Karta pamięci SDHC 6 5. Czytnik kart pamięci All-in-one 2 6. Lampa błyskowa 2 7. Aparat kompaktowy bez wymiennej optyki 10 8. Obiektyw 24 mm f/1,4 1 9. Obiektyw 70-200 mm f/4L 1 10. Obiektyw 85 mm f/1,8 USM 1 11. Obiektyw 17-55 mm f/2,8 IS USM 1 12. Obiektyw 10-18 mm f/4,5-5,6 IS STM 1 13. Obiektyw 60 mm f/2,8 Macro USM 1 14. Obiektyw 24-105 mm f/4L IS 1 15. Statyw pod aparat 1 16. Statyw pod aparat 1 17. Zestaw oświetleniowy błyskowy 1 18. Tło fotograficzne 2,7 x 11m 4 19. Przenośny zestaw do zawieszania teł fotograficznych 1 20. Elektroniczny system zawieszania tła fotograficznego (zestaw na 4 tła) 1 21. Stół do fotografii bezcieniowej 1 22. Blenda fotograficzna5 w 1 2 23. Parasolka srebrna odbijająca światło 3 24. Bezprzewodowy system wyzwalania błysku 1 25. Torba na dwie lustrzanki i obiektywy 1 26. Stabilizator ręczny 1 27. Kamizelka z ramieniem stabilizującym 1 28. Aparat fotograficzny, cyfrowy, kompaktowy 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 30.23.00.00-0, 32.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 Wyposażenie audiowizualne sal dydaktycznych i konferencyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor (monitor) 2 2. Telewizor (monitor) 2 3. Zestaw kina domowego 1 4. Profesjonalne słuchawki wokółuszne 4 5. Zestaw głośników komputerowych 2 6. Telewizor (monitor) 1 7. Zestaw kina domowego 1 8. Odtwarzacz multimedialny do bezprzewodowego przesyłu obrazu i dźwieku 2 9. Profesjonalne słuchawki wokółuszne 1 10. Zestaw głośników komputerowych 1 11. Rzutnik multimedialny przenośny 1 12. Telewizor 55 cali 2 13 Mikroporty bezprzewodowe 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 32.35.10.00-8, 32.34.21.00-3, 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 Wyposażenie konferencyjne sali badań fokusowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konferencyjny system dyskusyjny 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 Wyświetlacz ekranowy do sali badań fokusowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyświetlacz ekranowy o powierzchni 4 m2 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na "Hol Księżycowy" w projekcie "Pierwszy krok w Kosmos"
- Dostawa sprzętu fotograficznego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.