eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wykonanie opracowania wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie montażu kontenerów sanitarnych na pętlach autobusowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Gdynia: wykonanie opracowania wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie montażu kontenerów sanitarnych na pętlach autobusowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji
Numer ogłoszenia: 148355 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie opracowania wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie montażu kontenerów sanitarnych na pętlach autobusowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie montażu kontenerów sanitarnych na następujących pętlach autobusowych (zlokalizowanych w Gdyni) : 1. Pętla autobusowa Gdynia Dąbrowa Miętowa - działka nr 557/415 km 38, 2. Pętla autobusowa Gdynia Babie Doły - działka nr 1065/17 km19, 3. Pętla autobusowa Gdynia Pogórze Górne - działka nr 140 km14, 4. Pętla autobusowa Gdynia Stocznia - działka nr 17/2 km112, 5. Pętla autobusowa Gdynia Sibeliusa - działka nr 579/29; oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (dla każdej z lokalizacji kontenera sanitarnego): a) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) wykonanie wyrysów i wypisów z ewidencji gruntów, c) przygotowanie podkładu geodezyjnego dla celów projektowych w formie tradycyjnej ( papierowej) i elektronicznej, d) rozpoznanie warunków geologicznych w rejonie projektowanych prac, e) wykonanie: projektów budowlanych dla branż objętych zamówieniem (tj. I) elektroenergetycznej: -przyłącze do kontenera sanitarnego zgodne z warunkami przyłącza do sieci elektroenergetycznej, - połączenie instalacji elektrycznej kontenera sanitarnego z projektowanym przyłączem, II) sanitarnej i wodociągowej: - przyłącza do kontenera sanitarnego zgodne z warunkami przyłącza do sieci wodociągowej i sanitarnej, - połączenia instalacji wodnej i sanitarnej kontenera sanitarnego z projektowanym przyłączem). Projekt budowlany powinien obejmować projekt małej architektury (dojście do kontenera sanitarnego) oraz innych wynikających z koniecznością usunięcia ewentualnych kolizji z wskazaną lokalizacją kontenerów sanitarnych, z opinią rzeczoznawców BHP, przeciwpożarowych i sanitarnych. Forma złożenia projektów: format A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu - w ilości po 5 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna; projektów wykonawczych (z podziałem na poszczególne branże). Forma złożenia projektów: format A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu - w ilości po 5 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna; specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z podziałem na poszczególne branże. Forma złożenia specyfikacji: format A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację specyfikacji - w ilości po 5 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna; przedmiarów robót z podziałem na poszczególne branże. Forma złożenia przedmiaru: format A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację przedmiaru - w ilości 2 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna; kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże wraz ze zbiorczym zestawieniem kwot. Forma złożenia kosztorysu: format A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację kosztorysu - w ilości 2 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna. Projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie- wykonane w formie elektronicznej winny odpowiadać treścią i złożonością projektom budowlanym, projektom wykonawczym, specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, przedmiarom robót i kosztorysom inwestorskim sporządzonym w formie papierowej. f) złożenie kompletnych wniosków do właściwego organu administracyjnego i uzyskanie decyzji: pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych dla każdej lokalizacji kontenerów sanitarnych, docelową organizację ruchu. g) opracowanie projektu organizacji ruchu. h) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji dla każdej lokalizacji kontenera sanitarnego. i) pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. W ramach nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień w trakcie procedury ( przeprowadzanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) wyłaniania wykonawcy realizacji inwestycji w zakresie opracowanej dokumentacji, nadzoru nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z projektem i obowiązującymi przepisami, uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy inwestycji wątpliwości powstałych w toku jej realizacji, udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót oraz w odbiorze końcowym inwestycji, uzgadniania wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, udziału w komisjach i naradach technicznych na wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, weryfikacji dokumentacji powykonawczej. 3) Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY stanowiącym integralną cześć SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-19-10.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument nieodpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami, 3/ numer postępowania : ZKM/ZP/N/19/10, szczególowy opis terminu wykonania zamówienia: a) do 90 (słownie: dziewięćdziesiąt) dni od daty podpisania umowy (ostateczny termin zostanie określony na podstawie złożonej oferty )- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu całość dokumentacji wskazanej w ust.II.1.3, pkt. 2, lit.a-h ogłoszenia, b) o terminie realizacji czynności wskazanych w ust.II.1.3, pkt. 2, lit.i- Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej w terminie nie późniejszym od 7 (słownie: siedmiu) dni przed datą wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego na celu wybór Wykonawcy realizacji inwestycji na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.