eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Remont dróg wewnętrznych i placów komunalnych w miejscowościachJasionka, Łukawiec, Tajęcina i Zaczernie, gmina Trzebownisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Trzebownisko: Remont dróg wewnętrznych i placów komunalnych w miejscowościach: Jasionka, Łukawiec, Tajęcina i Zaczernie, gmina Trzebownisko
Numer ogłoszenia: 148324 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko , Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, tel. 017 7713700, faks 017 7713719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg wewnętrznych i placów komunalnych w miejscowościach: Jasionka, Łukawiec, Tajęcina i Zaczernie, gmina Trzebownisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remont dróg wewnętrznych i placów komunalnych w miejscowościach: Jasionka, Łukawiec, Tajęcina i Zaczernie, gmina Trzebownisko, tj.: - droga wewnętrzna oznaczona jako działka Nr ewid. 861 w Jasionce Remont drogi obejmuje: Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 1417,50m2. Profilowanie podłoża klińcem średnia grubość po zagęszczeniu 5 cm na powierzchni 555,0 wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na pow. 1043,0m2, wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 1012,50m2. Wykonanie cieku z korytek betonowych najazdowych o wym. 60x50x15 na podbudowie z mieszanki betonowej grubości po zagęszczeniu 20cm, na długości 320mb. Wykonanie pobocza z klińca o szerokości 0,7 m grubość po zawałowaniu 10 cm na pow. 220,50m2. Wykonanie zjazdu z asfaltobetonu z podbudową o powierzchni 21m2. Regulacja studzienki kanalizacji sanitarnej - 6 sztuk. Wykonanie obudowy (skrzynka) na zasuwie wodociągowej - 2 sztuki. Odmulenie rowu na długości 30m - droga wewnętrzna oznaczona jako działka Nr ewid. 3163/7 w Łukawcu wraz z utwardzeniem placu komunalnego Nr ewid. 3163/6 w Łukawcu Remont obejmuje: Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 1042,50m2. Przebudowa przepustu O 40cm pod korona drogi o długości 7,0m, wykonanie przyczółka o wymiarach 3x1,3x0,25. Profilowanie istniejącego podłoża klińcem grubość po zawałowaniu 7cm na powierzchni 1042,50m2. Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na pow. 1043,0m2, Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 905,0m2, wykonanie pobocza z klińca o szerokości 1,0 m grubość po zawałowaniu 10 cm na pow. 270,0m2. Odmulenie rowu na długości 280m. Profilowanie klińcem placu komunalnego grubość warstwy po zawałowaniu 7 cm na powierzchni 324,0m2. Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na pow. 324,0m2, Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 324,0m2 - remont odcinka drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 2727/3, 2768/18, 2768/14 w Zaczerniu Remont drogi obejmuje: Profilowanie podłoża klińcem o grubości po zawałowaniu 8 cm na powierzchni 218,75m2. wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 5 cm na powierzchni 1607,85m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 1567,25,0m2. Regulacja studzienki kanalizacji sanitarnej - 2 sztuki. Wykonanie cieku z korytek betonowych najazdowych o wym. 60x50x15 na podbudowie z mieszanki betonowej grubości po zagęszczeniu 20cm, na długości 62mb. Odmulenie rowu na długości 125 mb, umocnienie dna rowu na długości 3,5 m płytami betonowymi 50x50x7 oraz umocnienie skarpy płytami ażurowymi na powierzchni 4,20m2, wykonanie pobocza z klińca o szerokości 0,6 m grubość po zawałowaniu 8 cm na powierzchni 456m2. - remont odcinka drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 624 w Tajęcinie Remont drogi obejmuje: Przedłużenie przepustu o średnicy O 40 cm wraz z wykonaniem przyczółków żelbetowych. Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 1100,0m2. Wykonanie podbudowy z tłucznia zaklinowanego klińcem średnio o grubości po zagęszczeniu 15 cm na powierzchni 262,50m2. Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 862,25m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 835,0m2. Wykonanie zjazdów z asfaltobetonu o grubości 10 cm na podbudowie z tłucznia 15 cm na powierzchni 30 m2. Wykonanie cieku z korytek betonowych najazdowych o wym. 60x50x15 na podbudowie z mieszanki betonowej grubości po zagęszczeniu 20cm, na długości 280mb. Wykonanie pobocza z klińca o szerokości 0,6m, grubość po zawałowaniu 8 cm na powierzchni 192,50m2. - remont placu komunalnego w obrębie działki Nr ewid. 592/2 w Tajęcinie Remont obejmuje: Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych zbrojonych na podsypce cem. - piaskowej gr. 5 cm, na pow. 205,90m2, a następnie wypełnienie ich ziemią i zasianiem trawy. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża i zagęszczanie klińcem grubość warstwy po zawałowaniu 5 cm na powierzchni 1000 m2. Wykonanie zjazdów o nawierzchni asfaltowej grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm z uzupełnieniem podbudowy na powierzchni 82,08m2, wykonanie studzienek ściekowych o średnicy O 60cm z osadnikiem i przykanalikiem O 200 o długości 10 m. Wymiana pokrywy studzienki kanalizacyjnej na typ ciężki - 2 sztuki, regulacja kraty ściekowej w pasie drogowym, regulacja obudowy zaworów wodociągowych - 2 sztuki, oraz regulacja obudowy zaworu gazowego, wymiana pokrywy wraz z regulacja na studni kopanej na pokrywę z włazem. Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 1000,0m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 1000,0m2. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz z obowiązującymi normami i przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości równej lub większej niż 500 000 zł brutto każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi posiadanie opłaconej polisy, że jest ubezpieczony od oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj.: wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w sytuacji, gdy dotychczasowy kierownik z przyczyn losowych nie może dalej wykonywać powierzonych mu czynności. c) wystąpienie okoliczności związanych z zastosowaniem innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pojawieniem się nowszej technologii wykonania robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. d) strony dopuszczają możliwość wykonania robót zamiennych, nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej i SIWZ, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Podstawą do zmiany umowy jest protokół konieczności podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. e) konieczność zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976, pokój nr 18 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.