eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 27/PN/13 na wdrożenie e-usług publicznych w Szpitalu Miejskim Sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 27/PN/13 na wdrożenie e-usług publicznych w Szpitalu Miejskim Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 148011 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201458 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 27/PN/13 na wdrożenie e-usług publicznych w Szpitalu Miejskim Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług publicznych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - 5 do Umowy. 2.System dostarczony w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.Całość dostarczanego oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. 4.Zamawiający zastrzega prawo zażądania testów funkcjonalności przed wyborem oferty. 5.Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich. 6.Oferowane oprogramowanie w dniu otwarcia ofert przewidziany pierwotnie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania ze sprzedaży lub pozbawione wsparcia w tym bieżących aktualizacji wykonywanych przez producenta. 7.Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień otwarcia ofert przewidziany pierwotnie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.Dla dostarczonego oprogramowania należy dostarczyć: licencje, nośniki. 9.Dla dostarczonego oprogramowania należy dostarczyć instrukcje w wersji papierowej i elektronicznej w tym: 1 komplet w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej. Instrukcje będą udostępnione użytkownikom w systemie informatycznym. 10.Zakończeniem przedmiotu realizacji wdrożenia będzie data obustronnego podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 11.Wymagany termin płatności wynosi do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 48.81.42.00 - System podawania leków i zarządzania pacjentami 48.81.43.00 - System zarządzania salami operacyjnymi 48.81.44.00 - System informacji klinicznej 48.81.45.00 - System zarządzania na podstawie akt pacjentów 48.82.00.00 - Serwery 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Wdrożenie e-usług publicznych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Info-Lider Sp z o.o., ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 688152,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 817027,50

  • Oferta z najniższą ceną: 817027,50 / Oferta z najwyższą ceną: 817027,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.