eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › przebudowa pasa drogowego ulicy Brzozowej o długości 0,2879 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-28

POZYCJA 14749

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ustka: przebudowa pasa drogowego ulicy Brzozowej o długości 0,2879 km Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Ustka, do kontaktów: Maciej Niklas, Danuta Wardzińska, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, fax 059 8152900, e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ustka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, Maciej Niklas - w zakresie procedury, Danuta Wardzinska - w zakresie przedmiotu zamówienia, ul. Kard. st. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8154300, fax 0-59 8152900, e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl. dwardzinska@um.ustka.pl, www.ustka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, Danuta Wardzińska, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3, pok. 307, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0-59 815 43 10, fax 0-59 815 29 00, e-mail: dwardzinska@um.ustka.pl, www.ustka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Ustka, Maciej Niklas, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 pok. 104, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0-59 815 43 51, fax 0-59 815 29 00, e-mail: m.niklas@um.ustka.p, www.ustka.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pasa drogowego ulicy Brzozowej o długości 0,2879 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ustka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót do wykonania związanych z przebudową: 1.1) branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, nawierzchnie; 1.2)branża sanitarna-kanalizacja deszczowa: roboty ziemne, roboty montażowe; 1.3) branża elektryczna: oświetlenie uliczne, demontaże, oznakowanie pionowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane w ofercie przetargowej: 1) dowód wpłaty/wniesienia wadium, 2) wypełniony formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 3)wypełniony formularz cenowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, 4) oświadczenie - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,, 5) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr do specyfikacji, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 10)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - minimum dwa potwierdzenia, 11)wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzń jakimi dysponuje Wykonawca, 12) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, 13) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finasowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 14) oświadczenie Podwykonawców, zgodne w treści z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, 15) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, 16) kosztorysy ofertowe sporządzone przez Wykonawcę przy zastosowaniu ustalonej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania wraz ze szczegółowym wykazem materiałów zastosowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w opisie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 27.08.2007; lub data zakończenia: 10.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności-Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie: 1.1)45.23.A Budowa dróg kołowych i szynowych, 1.2)45.21.D Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie rozdzielczych obiektów liniowych: rurociągów, linii elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, 1.3) 45.34.Z Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 3) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia rozumiane jest jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch podobnych zamówień, tj. Wykonawcy, którzy wykonali terminowo i z należytą starannością roboty w zakresie przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia (przez wartość robót stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć okreśoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie jako cena wykonania zamówienia), 3.2)Wykonawca składający ofertę musi dysponować niżej wymienionym sprzętem: a) koparko-ładowarka o pojemności łyżki min. 0,6m3-2 szt., b) samochód samowyładowawczy o nośności 5-10t-4 szt., c) walec samojezdny wibracyjny 10t-2 szt.,d) ubijak spalinowy min. 80 kg - 2 szt.,e) piła do cięcia płyt i kostki betonowej - 2 szt., f) podnośnik samochodowy - 1 szt., g)zagęszczarka spalinowa 70-90m3/h - 2 szt., 3.3)Wykonawca musi dysponować osobami o następujacych kwalifikacjach: 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową/przebudową dróg utwardzonych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci i urządzeń elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami, 4) zanjdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca składający ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia musi posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł, 5) wniosą wadium spełniające wymagania specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 2.1.ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie, 2.2. z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wymienione warunki Wykonawca spełnił, 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania, 2.4. niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidenzcji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 2.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziłalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)-minimum dwa potwiedzenia, 2.2. wykazu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, 2.3. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finasowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ustka.pl/index.php?id=36. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy egzemplarza specyfikacji w formie papierowej. Opłatę można uiścić gotówką w kasie Urzędu Miasta ustka, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 lub przelewem na konto Urzedu miasta Ustki nr: 56 9315 0004 0000 6712 2000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:10, Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3, pok. 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.