eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Roboty budowlane w budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu, ul.Stolarzowicka 33.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Bytom: Roboty budowlane w budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu, ul.Stolarzowicka 33.
Numer ogłoszenia: 147389 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, fax 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu, ul.Stolarzowicka 33..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem nin. zamówienia sa roboty budowlane w budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu, ul.Stolarzowicka 33, obejmujące w szczególności : zdjęcie acekolu, termoizolację elewacji budynku, wymianę okien oraz termoizolację dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : przedmiary robót, stwiorb, projekty budowlane i rysunki , stanowiące załączniki do siwz. Wykonawca winien udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia końcowego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655), tj.:a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do nin. postępowania : a)wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na demontażu acekolu wraz z dociepleniem lub ociepleniem ścian lub dachu budynku o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie b)Wykonawca winien wykazać, iż osoba (-y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu nin. zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa c)Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualne zezwolenie na transport - na obszarze Miasta Bytom - odpadów niebezpiecznych, w tym azbestu, stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity : Dz.U. z 2007r. nr 39 poz.251 z późn.zm.) d)Wykonawca winien wykazać, iż posiada odpowiednio aktualne zezwolenie , pozwolenie lub decyzję zatwierdzenia programu gospodarowania odpadami niebezpiecznymi w ilości co najmniej 11 ton, stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. nr 71 poz.649). e)Wykonawca winien wykazać, iż w realizacji nin. zamówienia uczestniczyć będzie (będą) osoby posiadające przeszkolenie przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. nr 71 poz.649). Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia, przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na demontażu acekolu wraz z dociepleniem lub ociepleniem ścian lub dachu budynku o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto oraz przedstawienie dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie, wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) przyznana będzie liczba punktów za każdą robotę - 1 pkt. W przypadku jednakowej ilości punktów o kolejności w klasyfikacji będzie decydować sumaryczna wartość wykazanych robót brutto wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków (największą liczbę punktów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 6)koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, 8)dokumenty stwierdzające, że osoba (-y) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 9)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Niezależnie od powyższego, Wykonawca winien przedłożyć , jeżeli dotyczy : 10)pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 11)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. W/w oświadczenia i dokumenty winny być załącznikiem do składanego przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Wzór wniosku i załączników można pobrać ze strony internetowej : http://bip.um.bytom.pl lub w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 , Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów (pokój nr 301). Zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne).W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie załączyć do wniosku jw. oświadczenia i dokumenty określone w pkt 2,3,4,5. Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie.Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej).Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Forma składanych dokumentów :W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, z zastrzeżeniem , iż pełnomocnictwa winny być złozone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art.51 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , specyfikacja istotnych warunków zamówienia przekazana zostanie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu (pokój nr 243).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.