eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Babińskiego 25, IIIa etap inwestycji - połowa lewej strony budynku, część A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-28

POZYCJA 14719

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Babińskiego 25, IIIa etap inwestycji - połowa lewej strony budynku, część A Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Maciej Wąsowicz, Maria Piszczek, ul. Babińskiego 25, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2608281, 511796921, 012 2620227 wew. 17, fax 012 2620272, e-mail: babinski@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.babinski.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samorządowa jednostka budżetowa; Pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Babińskiego 25, IIIa etap inwestycji - połowa lewej strony budynku, część A 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej, 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Domu Pomocy Społecznej, zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 - III etap inwestycji, część A (lewa strona budynku). Ze względu na normalne funkcjonowanie Domu, prace modernizacyjne wykonywane będą na połowie lewej strony budynku i będą prowadzone etapowo. 1. W ramach robót budowlanych należy wykonać: roboty rozbiórkowe i demontażowe, wymurowanie ścianek działowych z cegły dziurawki oraz kanałów wentylacyjnych dla nowo utworzonych pomieszczeń, wymiana okien na klatce schodowej, tynkowanie, flizowanie, naprawa posadzek, ułożenie terakoty i wykładziny PCV, obłożenie parapetów płytkami, montaż stolarki drzwiowej, malowanie, wykonanie tynków akrylowych w korytarzach, wykonanie obróbek blacharskich dla nowo wykonanych kanałów wentylacyjnych. 2. W ramach robót elektrycznych należy zdemontować starą i wykonać montaż projektowanej instalacji elektrycznej: oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i nocnego, gniazd wtyczkowych ogólnych, RTV, przywoławczej, sygnalizacji pożaru, wykonanie połączeń wyrównawczych. Wszystkie instalacje elektryczne i teletechniczne należy wykonać jako podtynkowe. Wymiana instalacji elektrycznej na powierzchni od wejścia klatką schodową boczną K-2 do tablic piętrowych A2, A3, A4. 3. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym: demontaż starych rurociągów żeliwnych i stalowych, wykonanie nowej instalacji, montaż osprzętu, próba szczelności. 4. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, w tym: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej z rur miedzianych, montaż grzejników i zaworów termostatycznych, próba szczelności. Dokładny opis - w SIWZ, projektach i przedmiarach robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia, koszty wykonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta cenowa wraz kosztorysem ofertowym i kompletem dokumentów wyszczególnionych w dziale III.2 - warunki udziału niniejszego ogłoszenia i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje prace przekraczające 60 000 euro, poniżej 5 278 000 euro. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na mocy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.04.2007; lub data zakończenia: 10.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I zamówienia: kwota 4000.00 PLN, część II zamówienia: kwota 500 zł wniesiona w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, 5. udzielą minimum trzyletniej gwarancji na wykonane prace, 6. złożą pisemną ofertę z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 7. złożą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: "spełnia - nie spełnia", w oparciu o dokumenty i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustęp 1 pkt 4 - 8 i pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy P.z.p.; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanej przez nich funkcji (należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego). 8. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych niezbędnych do wykonania zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 2/24 (wysoki parter) w dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 do 14:00, lub na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.org.pl. Opłata: 15; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Domu Pomocy Społecznej w godzinach 8:00 do 14:00 lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek wykonawcy - wtedy ww. kwota zostanie powiększona o koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2007, godzina 10:30, Dom Pomocy Społecznej, 30-303 Kraków, ul. Babińskiego 25 - wysoki parter (jadalnia).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 1) Krótki opis: Modernizacja obejmuje: roboty budowlane, wymianę instalacji: centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, flizowanie, wymianę terakoty, malowanie - dokładny opis w pkt II.1.5. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.52.10, 45.31.00.00, 45.33.00.00, 45.33.11.00, 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, poniżej 5 278 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 16.04.2007; Zakończenie: 10.08.2007. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 1) Krótki opis: Modernizacja obejmuje: naprawę posadzek cementowych z zatarciem na gładko, wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej, ułożenie wykładzin PCV i montaż litew przyściennych, wykładziny układane będą w pokojach mieszkanek etapami, po zakończeniu wszystkich prac z części 1 zamówienia, układanie wykładzin odbywać się będzie etapowo w terminie określonym w pkt 4. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.52.10, 45.43.21.11. 3) Wielkość lub zakres: 227 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.05.2007; Zakończenie: 10.08.2007. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.