eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 7.139.000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-27

POZYCJA 14634

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Teresin: udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 7.139.000,00 PLN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Teresin, do kontaktów: Anna Góralczyk, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815, e-mail: inwestycje@teresin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.teresin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 7.139.000,00 PLN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego - ul. Zielona 20, 96-515 Teresin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Teresin w zakresie infrastruktury technicznej i społeczno - oświatowej: a)Kwota kredytu: w wysokości nie przekraczającej 7.139.000,00 PLN - siedem milionów sto trzydzieści dziewięć tysięcy złotych; b)Kwota kredytu uruchamiana będzie w trzech transzach: I transza w wysokości 2.000.000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych) zostanie uruchomiona w dniu 1 czerwca br., II transza w wysokości 2.000.000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych) zostanie uruchomiona w dniu 1 sierpnia br., III transza w wysokości 3.139.000,00 złotych (słownie: trzy miliony sto trzydzieści dziewięć tysięcy złotych) zostanie uruchomiona w dniu 30 listopada br.; c)Termin spłaty kapitału i odsetek: w okresie od dnia 01.01.2008 roku do dnia 31.12.2010 roku; d)Spłata kapitału i odsetek: w miesięcznych ratach (w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca); e)Okres karencji w spłacie kapitału i odsetek: do dnia 31.12.2007 r.; f)Oprocentowanie: na bazie średniej stawki WIBOR dla lokat 1 - miesięcznych plus stała marża banku (dla przygotowania oferty Wykonawca jest zobowiązany przyjąć WIBOR dla lokat 1 - miesięcznych na dzień 31stycznia 2007 r.); g)Forma zabezpieczenia kredytu: weksel \in blanco\ (koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający); h)Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: części stałej w okresie kredytowania - marży oraz części ruchomej równej wysokości stawki WIBOR 1M. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (Bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia; i)Prowizja naliczona będzie od kwot faktycznie wykorzystanego kredytu - oddzielnie dla każdej transzy. Każda z transz kredytu, która zostanie wypłacona Zamawiającemu, będzie pomniejszona o kwotę prowizji. Zaproponowana przez Wykonawcę prowizja musi się wyrażać jednakową wartością procentową do każdej z transz, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; j)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę; k)Zamawiający nie będzie ponosił poza marżą bankową naliczoną w stosunku do kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu oraz prowizją bankową obliczoną w stosunku do kwoty rzeczywiście wykorzystanego kredytu, żadnych dodatkowych kosztów z tytułu pozyskania i obsługi kredytu; l)Łączna kwota kredytu w wysokości 7.139.000,00 złotych może ulec zmniejszeniu w razie pozyskania przez Gminę Teresin dodatkowych środków na sfinansowanie zadań inwestycyjnych bądź zmniejszenia kosztów realizowanych inwestycji w następstwie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych; m)Wysokość, liczba i termin wypłaty poszczególnych w/w transz może ulec zmianie; n)Zlecenia płatnicze dotyczyć będą płatności Wykonawców realizujących zadania inwestycyjne na rzecz Gminy Teresin, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego sukcesywnie dostarczanymi Wykonawcy fakturami (kserokopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\). o)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dotowania inwestycji wykonywanych na terenie Gminy Teresin przez Starostwo Powiatowe w Sochaczewie. Zamawiający dostarczy Wykonawcy porozumienie określające zasady realizacji inwestycji wraz z fakturą wystawioną na Starostwo Powiatowe (kserokopia dokumentów poświadczone \za zgodność z oryginałem\). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w Rozdziale 7 Specyfiakcji Istotnych warunków Zamówienia przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym n/w oświadczeń i dokumentów: I.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg druku Zamawiającego. II.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie dla wszystkich urzędujących członków władz. 3.aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.).W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy w pomiotów występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych, zobowiązany jest do złożenia w/w dokument. 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.wypełniony formularz ofertowy - oferta; 2.dowodu wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona \za zgodność z oryginałem\; 3.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Notariusza). Oferta wspólna (konsorcjum) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Notariusza) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne; b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych winno zostać podpisane przez każdy z podmiotów występujących wspólnie (na 1 oświadczeniu winni podpisać się wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie bądź ustanowiony przez nich Pełnomocnik). 5)Dokumenty o których mowa w Rozdziale 6 pkt. II 1 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 6)Oświadczenia, formularze oraz dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podania nazwy i adresy Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane \za zgodność z oryginałem\ i podpisane przez Pełnomocnika; 8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu ofertowym; 9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w spawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r., Dz. U. Nr 71, poz. 645).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 11:15, Urząd Gminy w Teresinie - ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, pokój nr 6 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.