eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Zawiercie: Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia
Numer ogłoszenia: 144622 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Mechaniczne sześciokrotne (jeden raz w miesiącu) zamiatanie (czyszczenie) nawierzchni utwardzonych jezdni dróg gminnych, dróg wewnętrznych gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie miasta Zawiercia (wykaz dróg stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i wzoru umowy, wykaz parkingów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i wzoru umowy). Długość dróg: 96,23 km, Powierzchnia parkingów: 10440 m2 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych usług według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego bez konieczności zmiany umowy. 1. Zakres prac obejmuje: - mechaniczne czyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni i parkingów z ziemi, piasku, liści i drobnych odpadów. - wywiezienie zebranej ziemi, piasku, liści i ewentualnie innych zanieczyszczeń znajdujących się na trasie objętej sprzątaniem na składowisko odpadów, - usunięcie przerostów trawy i chwastów wyrastających pomiędzy zamiataną jezdnią i krawężnikiem. 2. Zamiatanie musi odbywać się samochodem przeznaczonym do tego typu prac, w kolejności określonej przez Zamawiającego bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 3. Efektem należycie wykonanej usługi jest dokładne oczyszczenie terenu objętego sprzątaniem z ziemi, piasku, liści, zanieczyszczeń oraz trawy i chwastów. Pod pojęciem zamiatanie mechaniczne 1 km drogi Zamawiający rozumie oczyszczenie (zamiatanie) odcinka drogi o długości 1 km po obu stronach ulicy tzn. zamiatarka przejeżdża odcinek o długości 2 km. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez wykonanie prac wyszczególnionych w zleceniu i wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych przy wykonywaniu przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) dysponują lub będą dysponowali sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: - samochodem przeznaczonym do zamiatania jezdni - co najmniej 1 szt.; 2) wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na mechanicznym zamiataniu dróg i parkingów o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto każda; 3) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 50.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. VI specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 4) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), z którego wynika wykonanie lub wykonywanie 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na mechanicznym zamiataniu dróg i parkingów o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 6) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 7) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 maja 2009 roku..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.