To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-09
Warszawa: Dostawy drobnego sprzętu medycznego (t.j. kraniki, przedłużacze, worki, kaczki, baseny, kaniule, strzykawki, cewniki, przyrządy do odsysania ran, elektrody do EKG, igły, worki stomijne, pojemniki na odpady medyczne, półmaski filtrujące, mankiety)
Numer ogłoszenia: 143910 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108017 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5021001, faks 22 5022136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobnego sprzętu medycznego (t.j. kraniki, przedłużacze, worki, kaczki, baseny, kaniule, strzykawki, cewniki, przyrządy do odsysania ran, elektrody do EKG, igły, worki stomijne, pojemniki na odpady medyczne, półmaski filtrujące, mankiety).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego (tj. kraniki, przedłużacze, worki, kaczki, baseny, kaniule, strzykawki, cewniki, przyrządy do odsysania ran, elektrody do EKG, igły, worki stomijne, pojemniki na odpady medyczne, półmaski filtrujące, mankiety) dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a,, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92309,47
Oferta z najniższą ceną: 92309,47 / Oferta z najwyższą ceną: 92309,47
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a,, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181859,00
Oferta z najniższą ceną: 181859,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198144,08
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25490,70
Oferta z najniższą ceną: 25490,70 / Oferta z najwyższą ceną: 25490,70
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a,, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52804,00
Oferta z najniższą ceną: 52804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52804,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a,, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27225,05
Oferta z najniższą ceną: 27225,05 / Oferta z najwyższą ceną: 27225,05
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a,, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21364,70
Oferta z najniższą ceną: 20665,26 / Oferta z najwyższą ceną: 21364,70
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Coloplast Sp. z o. o.,, ul. Inflancka 4,, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12469,24
Oferta z najniższą ceną: 12469,24 / Oferta z najwyższą ceną: 15222,60
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARD Poland Sp. z o. o.,, ul. Cybernetyki 9,, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38059,20
Oferta z najniższą ceną: 26438,40 / Oferta z najwyższą ceną: 38059,20
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o.,, ul. Marii Konopnickiej 11 a,, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6237,00
Oferta z najniższą ceną: 6237,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6237,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: 1) Lider: 3M Poland Sp. z o. o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, 2) Konsorcjant: NETTLE S. A.,, ul. Hubska 44,, 50-502 Wrocław, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5630,63
Oferta z najniższą ceną: 5630,63 / Oferta z najwyższą ceną: 5630,63
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Dostawa myjki do bronchofiberoskopów dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa wyrobów medycznych dla Kardiologii Inwazyjnej dla UCK
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.