Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-01
Koszalin: Modernizacja sali konferencyjnej 300 znajdującej się w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie, obejmująca swoim zakresem wymianę sprzętu multimedialnego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami, wymianą wyposażenia meblowego oraz pracami remontowymi związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 143669 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych , ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali konferencyjnej 300 znajdującej się w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie, obejmująca swoim zakresem wymianę sprzętu multimedialnego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami, wymianą wyposażenia meblowego oraz pracami remontowymi związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali konferencyjnej 300 znajdującej się w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie, obejmująca swoim zakresem wymianę sprzętu multimedialnego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami, wymianą wyposażenia meblowego oraz pracami remontowymi związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z następujących etapów: I ETAP: Prace remontowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia na ETAPIE I obejmuje co najmniej: 1. Wykonanie dwóch podestów (podest główny i podest dla mediów), 2. Prace remontowe i wykończeniowe w zakresie naprawy tynków, podłóg po przepustach wraz z malowaniem ścian całej sali konferencyjnej, 3. Renowację parkietu. II ETAP: Dostawa i montaż opisanego poniżej sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia meblowego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami. Zakres przedmiotu zamówienia na ETAPIE II obejmuje co najmniej: 1. Dostawę i montaż systemu projekcji wraz z urządzeniami opisanymi poniżej, umożliwiający czytelny przekaz materiałów przygotowanych na różnych nośnikach (komputer przenośny, płyta DVD, Bluray itp.) 2. Dostawę i montaż systemu nagłośnienia wraz z urządzeniami opisanymi poniżej, umożliwiający przekaz mowy i podkładów muzycznych podczas prezentacji w sali sesyjnej, 3. Dostawę i montaż systemu sterowania urządzeniami wraz z urządzeniami opisanymi w SIWZ, umożliwiający dostosowanie projekcji oraz kontrolę nad elektronicznymi urządzeniami wyposażenia sali sesyjnej, 4. Wykonanie sieci strukturalnej oraz Wi-Fi, umożliwiającej łatwy dostęp do zasobów sieciowych urzędu oraz sieci internet Wi-Fi dla uczestników spotkań, sesji itp., 5. Dostawę i montaż zestawu kamer i urządzeń do realizacji transmisji audio-video z obrad w sieci Internet umożliwiający realizacje transmisji - na żywo- z sali konferencyjnej z automatycznym bezobsługowym sterowaniem, 6. Zmodernizowanie aktualnie użytkowanego przez Urząd Miejski w Koszalinie systemu do zarządzania obradami, umożliwiającym przeprowadzanie głosowań oraz dyskusji, 7. Dostawę i montaż systemu dystrybucji dokumentów, umożliwiający elektroniczną dystrybucję materiałów związanych z sesją/komisją do Radnych, 8. Dostawę i montaż systemu wyświetlania spotkań wraz z urządzeniem opisanym w SIWZ, 9. Dostawę i montaż mebli konferencyjnych, zgodnie z umieszczonym w SIWZ opisem. III ETAP: Przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników systemu. Zakres przedmiotu zamówienia na ETAPIE III obejmuje co najmniej : 1) Szkolenie 24 radnych, przewodniczącej rady, administratora systemu oraz 1 pracownika Biura Rady . 2) Szkolenie trzech operatorów i przewodniczącej. 3) Szkolenie 3 osób sporządzających protokoły z sesji a korzystających z dźwiękowych zapisów cyfrowych sesji. 4) Udział pracownika Wykonawcy w trzech pierwszych sesjach Rady Miejskiej w Koszalinie po wykonanej modernizacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na zrealizowaniu co najmniej: - 1 dostawy lub modernizacji istniejącego systemu do zarządzania obradami wraz z dostawą sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł; - 1 dostawy wraz z montażem mebli o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie warunku wykonanie powyższych dostaw jako jedno zadanie - wykonane w ramach jednej umowy, przy założeniu że wartość dostawy lub modernizacji istniejącego systemu do zarządzania obradami wraz z dostawą sprzętu multimedialnego wynosi co najmniej 200.000,00 zł a wartość dostawy wraz z montażem mebli wynosi co najmniej 100.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Zwiększenie ilości udziału pracownika Wykonawcy w sesjach Rady Miejskiej w Koszalinie po wykonaniu modernizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa wycen nieruchomości
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
- Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.