eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi, przepompowniami ścieków w miejscowości Opojowice-Staw - II etap miejscowość Staw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14357

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czarnożyły: budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi, przepompowniami ścieków w miejscowości Opojowice-Staw - II etap miejscowość Staw Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Czarnożyły, do kontaktów: Andrzej Łebek, 98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie, tel. 043 8416801, 8416804, fax 043 8416281, e-mail: ug_czarnożyły@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.czarnozyly.akcessnet.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi, przepompowniami ścieków w miejscowości Opojowice-Staw - II etap miejscowość Staw. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Czarnożyły,miejscowość Staw. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe, odtworzeniowe i zabezpieczające. 2. Kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ze ścianką litą łączonych na wcisk śr. 250/7,3 mm, typ SN 8 - 268,25m.; śr. 200/5,9 mm, typ SN 8 - 3752,50 m., studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000 mm - 111 szt., śr. 1200 mm - 2 szt. z włazem żeliwnym typu ciężkiego, przewierty rurą stalową śr. 298/7,1 mm - 201 m. 3. Kanalizacja tłoczna - rurociąg z rur PEHD śr. 90 mm - 1451,70 m., przewierty rurą stalową śr. 108 mm - 16 m. 4. Przepompownie ścieków - 2 szt. * przepompownia P-2 - np. Meprozet typu B 1200/75-II w zbiorniku z polimerobetonu śr. 1200 mm i głębokości 5370 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 65 PZM 3,0/SZ-2, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych, * przepompownia P-3 - np. Meprozet typu B 1200/63-II w zbiorniku z polimerobetonu śr. 1200 mm i głębokości 4050 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 50 PZM 1,5/SZ-2, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych. 5. Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC ze ścianką litą łączonych na wcisk śr. 160/4,7 mm, typ SN 8 - 1546 m/80 szt., zakończone studzienką inspekcyjną DN śr. 315 mm z włazem żeliwnym 12,5 ton - 86 szt., przewierty rurą stalową śr. 245 mm - 15 m., śr. 219 mm - 28 m. 6. Roboty elektryczne: podłączenie przepompowni, montaż automatyki -2 kpl. 7. Roboty uzupełniające - obsługa geodezyjna budowy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w pukcie III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Roboty rozbiórkowe, odtworzeniowe i zabezpieczające. 2. Kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ze ścianką litą łączonych na wcisk śr. 250/7,3 mm, typ SN 8 - 268,25m.; śr. 200/5,9 mm, typ SN 8 - 3752,50 m., studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000 mm - 111 szt., śr. 1200 mm - 2 szt. z włazem żeliwnym typu ciężkiego, przewierty rurą stalową śr. 298/7,1 mm - 201 m. 3. Kanalizacja tłoczna - rurociąg z rur PEHD śr. 90 mm - 1451,70 m., przewierty rurą stalową śr. 108 mm - 16 m. 4. Przepompownie ścieków - 2 szt. * przepompownia P-2 - np. Meprozet typu B 1200/75-II w zbiorniku z polimerobetonu śr. 1200 mm i głębokości 5370 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 65 PZM 3,0/SZ-2, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych, * przepompownia P-3 - np. Meprozet typu B 1200/63-II w zbiorniku z polimerobetonu śr. 1200 mm i głębokości 4050 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 50 PZM 1,5/SZ-2, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych. 5. Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC ze ścianką litą łączonych na wcisk śr. 160/4,7 mm, typ SN 8 - 1546 m/80 szt., zakończone studzienką inspekcyjną DN śr. 315 mm z włazem żeliwnym 12,5 ton - 86 szt., przewierty rurą stalową śr. 245 mm - 15 m., śr. 219 mm - 28 m. 6. Roboty elektryczne: podłączenie przepompowni, montaż automatyki -2 kpl. 7. Roboty uzupełniające - obsługa geodezyjna budowy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000 PLN (słownie: dwadzieście pięć tysięcy 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wymienione w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - przedstawiają wykaz osób,które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej i elektrycznej, wpisanych na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: * dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi dla wykonania przedmiotu zamówienia ( minimum); 1. koparka o pojemności łyżki 0,6 m sześc. - szt. 2, 2. koparka o pojemności łyżki 0,4 m sześc. - szt. 2, 3. koparko-ładowarka o pojemności łyżki 1,0-1,3 m sześc., - szt.1, 4. ładowarka o pojemności 1,5 m sześc.,- szt.1, 5. naczepa niskopodwoziowa 24 t. - szt.1, 6. samochody samowyładowawcze 10-12 t - szt.2, 7. agregat z zestawem igłofiltrów - szt.1,10 kW, 8. szalunki do wykopów - szt.5, 9. ubijak spalinowy (zagęszczarka) 50 kg/cm kw. - szt.2, 10. urządzenie do wykonywania przecisków - kpl. 1. 11. przecinarka do asfaltu - szt. 1. * w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje ). Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej jednego zamówienia (sieć kanalizacyjna, przyłącza, min. 1 przepompownia) o wartości min. 80% oferowanej ceny brutto zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują informacją banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, że posiadają środki lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50% ceny oferowanej brutto niniejszego zamówienia. 2. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 3.spełniają wymagania określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 4. udzielą rękojmi oraz gwarancji jakości na przedmiot zamówienia do dnia 31.12.2012 r. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą / spełnia - nie spełnia / na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do specyfikacji, 2. dowód wniesienia wadium, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1,pkt. 4-8 i pkt.9,ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót kanalizacyjnych i elektrycznych i przynależą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 8 do specyfikacji, 7. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 i 2"a"do specyfikacji, 8. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do specyfikacji, 9. zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, jako akceptacja warunków w niej zawartych - zał. Nr 4 do specyfikacji, 10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wkorzystaniem wzoru - zał. Nr 9 do specyfikacji, 11. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 6 do specyfikacji, 12. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 10 do specyfikacji, 13. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej,w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 50 % ceny oferowanej brutto niniejszego zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert, 14. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy pobrania specyfikacji istotnych warunkach zamówienia w formie papierowej.Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Gminy w Czarnożyłach, za zaliczeniem pocztowym lub przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Białej O/Czarnożyły nr 52 9244 0003 0000 1283 2000 0040. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 11:10, Urząd Gminy w Czarnożyłach, sala konferencyjna, pok. 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.