eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › budowa sali gimnastycznej i łącznika przy Gimnazjum Nr 2 w Błoniu przy ul. Narutowicza 4



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14356

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Błonie: budowa sali gimnastycznej i łącznika przy Gimnazjum Nr 2 w Błoniu przy ul. Narutowicza 4 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Błonie, do kontaktów: Iwona Kopczyńska - procedury przetargowe, Grażyna Kiszelewska - sprawy merytoryczne, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004 lub 06 w. 180, w. 154, fax 022 7253067, e-mail: wzp@umig.blonie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.blonie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej i łącznika przy Gimnazjum Nr 2 w Błoniu przy ul. Narutowicza 4 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Błonie, ul. Narutowicza 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sali gimnastycznej i łącznika przy Gimnazjum Nr 2 w Błoniu przy ul. Narutowicza 4. Obiekty o wymiarach zewnętrznych: sala - 32,61 m x 22,75 m, wys. 11,17 m i kubatura ok. 6,6 tys. m sześc.; łącznik - 27,56 m x 7,83 m, wys. 13,55 m i kubatura ok. 2,4 tys. m sześc. Zakres robót obejmuje wykonanie: robót ziemnych, żelbetowych, murowych, elewacyjnych, dekarskich, tynkarskich, robót malarskich i innych wykończeniowych, wykonanie instalacji sanitarnych, wodno-kan., c.o. wentylacji mechanicznej, elektrycznej i odgromowej, przeciwpoż., zagospodarowanie terenu. Szczegółowy zakres robót określają: 1. projekty budowlano-wykonawcze, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Na wykonane roboty budowlane wykonawca udzieli zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji (szczegóły określa wzór umowy). Zamawiający dopuszcza zlecanie robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom w zakrsie wykonania robót specjalistycznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. atesty i certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia, 2. DTR na zastosowane urządzenia, 3. protokoły badań i pomiarów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompletne wykonanie budynku sali gimnastycznej i łącznika, tj. budowli o wymiarach podanych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składana oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokosci 60 000 PLN. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: wykażą, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą, iż dysponują następującymi osobami: kierownik budowy (1 os.) - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, kierownicy robót: - sanitarnych (1 os.) - posiadający uprawnienia sanitarne i aktulaną przynależność do IIB, - elektrycznych (1 os.) - posiadający uprawnienia elektryczne i aktualną przynależność do IIB (kierownik robót elektrycznych winien posiadać uprawnienia D do 1 kV) oraz - wykwalifikowani robotnicy budowlani - 17 osób - monterzy sanitarni - 6 osób - monterzy elektryczni - 3 osoby posiadające uprawnienia E do 1 kV, b) wykażą, iż dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, c) wykażą, iż w okresie 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (pod względem zakresu i stopnia złożoności) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. sale gimnastyczne, sale (hale) sportowe, baseny, itp.; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą iż posiadają środki finansowe w ilości co najmniej równej 1/3 wartości robót objętych przedmiotem zamówienia w postaci środków na koncie bankowym lub posiadają zapewnienie udzielenia kredytu w tej wysokości; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykażą posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC od skutków prowadzonych robót w zakresie obejmującym roboty stanowiące przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniena tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności i zgodności ich treści z wymogami SIWZ a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK - NIE (spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 27 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą osób wymienionych w pkt 4-8, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wykonawcy jako podmiotu zbiorowego, 7. informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bilans za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - za ten okres, 8. kserokopie aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem wpłaty należnej składki ubezpieczeniowej wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz oświadczeniem wykonawcy, iż najpóźniej w dniu upływu terminu ważności polisy przekaże zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową, 9. wykaz robót potwierdzający spełnianie warunku z Rozdz. VI pkt 1.2.c), zawierający szczegółowy opis wykonanych robót, termin realizacji, wartość, nazwę zamawiającego, 10. dokumenty potwierdzające należyte i terminowe wykonanie robót, referencje winny jednoznacznie określać zakres wykonanych robót, wartość robót, terminy realizacji i potwierdzenie należytego i terminowego ich wykonania, 11. wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia potwierdzający spełnienie warunków z Rozdz. VI pkt 1.2.a). wraz z kserokopiami uprawnień i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do IIB, z podaniem zakresu wykonywanych czynności przy realizacji zamówienia oraz określeniem sposobu zatrudnienia, 12. wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia potwierdzający spełnienie warunku z Rozdz. VI pkt 1.2.b), z podaniem rodzaju władania, 13. szczegółowe warunki gwarancji, 14. w przypadku zatrudniania podwykonawców - dokumenty dotyczące podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: W siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, w dniach poniedziałek - piątek, w godzinach od 8.00 - 14.00 lub za pośrednictwem poczty. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl należy szukać w zakładce PRZETARGI. Opłata: 300; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie UMiG Błonie, w godz. od 8.00 do 14.00 przed pobraniem materiałów przetargowych lub "za pobraniem" (dot. przesłania pocztą). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 11:00 w Urzędzie Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, pok. nr 1 (Ratusz, parter) w Biurze Obsługi Interesantów. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 11:15, Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, w pok. nr 13 - sala konferencyjna, II piętro, Ratusz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.