eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-08

Starachowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)
Numer ogłoszenia: 142826 - 2016; data zamieszczenia: 08.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162585 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1) - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu osiedla w rejonie ulicy Harcerskiej. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych (w tym zamówień dodatkowych i uzupełniających) i zamiennych. Do zakresu obowiązków i uprawnień Wykonawcy - Inspektora nadzoru należy: 1. pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego, 2. udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót, 3. zapewnienie obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia, czas pracy Inspektora winien być dostosowany do pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego, 4. bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, 5. na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu oraz projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, opiniowanie i przedstawianie do akceptacji przez Zamawiającego i projektanta - wszelkich zmian do projektu wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych, 6. sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu protokołów konieczności dla robót dodatkowych (w tym zamówień dodatkowych i uzupełniających) oraz robót zamiennych, 7. prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. 8. bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót (wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym), uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru, 9. potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego , sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej, 10. sporządzenie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji, 11. przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, 12. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (w okresie rękojmi) i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 13. Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu ww. robót, 14. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu, 15. obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (t. j. Dz. U. 2013 poz. 885 z póź. zm.), poprzez należyte wypełnianie obowiązków wynikających z umowy. Główny zakres rzeczowy zadania przewidziany do nadzorowania: wykonanie utwardzenia placu w rejonie harcówki z kostki brukowej o pow. ok. 840 m2, wykonanie chodników z kostki brukowej o pow. ok. 165 m2, wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych o pow. ok.50 m2 , wykonanie małej architektury (m. in. ławki, kosze). Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Ww. dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.starachowice.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA - PROJEKT, Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3724,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1722,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1722,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2999,97

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.