To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Włocławek: Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 142821 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57919 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.2.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z podziałem na części z których każda stanowi odrębną część zamówienia:CZĘŚĆ I-Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.Część I zamówienia składa się z 263 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Część II zamówienia składa się z 60 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku Część III zamówienia składa się z 21 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ IV - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb realizacji Programu Rządowego Rodzina 500+. Część IV zamówienia składa się z 35 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w załączniku 1-4. 4. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe, szkolne, papiernicze i środki do konserwacji komputerów jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Materiały równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. 5. Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę: 1) Były fabrycznie nowe (nieużywane);2) Nie mogą nosić śladów uszkodzenia. 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem, w ciągu 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 7. 9. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 10. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 11. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 2. 12. Wymagania określone w rozdziale II dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 378,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 421,45
Oferta z najniższą ceną: 410,02 / Oferta z najwyższą ceną: 421,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.