eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostosowanie pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne, w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-05

Poznań: dostosowanie pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne, w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3
Numer ogłoszenia: 1425 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266275 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, faks 061 8779517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne, w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne w zakresie wykonania : robót konstrukcyjnych ( m.in. ław fundamentowych pod schody i ściany, schodów i ściany (gr. 25 cm), nadproży nowoprojektowanych otworów, wzmocnieniu belkami stalowymi otworów w stropie ), robót budowlanych ( m.in. wykonanie nowych ścianek działowych, tynków i okładzin wewnętrznych, malowanie, podłoża i posadzki, zabudowy gipsowo - kartonowe, montaż stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej, docieplenie stropodachu wraz z ułożeniem pokrycia z papy, elewacje z ociepleniem ), robót instalacyjnych ( m.in. instalacje sanitarne wod. - kan. i c.o., instalacje wentylacji i klimatyzacji, instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd i siły, instalacje teletechniczne, instalacje sygnalizacji pożaru, automatyka dla klimatyzacji) oraz usługi związane z wykonywanymi robotami. Całkowity zakres zamówienia został określony w SIWZ oraz załącznikach do niej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 942542.01 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZODIAK Sp. z o.o., ul.Ostrowska 472, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 873025.26
  • Oferta z najniższą ceną: 873025.26 oferta z najwyższą ceną: 1019788,31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.