eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › wyłożenie 642 120 dawek szczepionki doustnej przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących przy użyciu samolotów



Ogłoszenie z dnia 2007-02-23

POZYCJA 14253

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krosno: wyłożenie 642 120 dawek szczepionki doustnej przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących przy użyciu samolotów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, do kontaktów: Bogdan Skóra - w spr. procedury przetargowej, lek. wet. Piotr Dębski - w spr. przedmiotu zamówienia, ul. Piotra Ściegiennego 6, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4325923, fax 013 4326933, e-mail: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krosno.wiw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłożenie 642 120 dawek szczepionki doustnej przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących przy użyciu samolotów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 20. Główne miejsce świadczenia usług: tereb województwa podkarpackiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dwukrotne (w akcji wiosennej i jesiennej w 2007 r.) wyłożenie z samolotów immunoprzynęt - szczepionki przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących, w ilości 321 060 dawek w akcji wiosennej i 321 060 dawek w akcji jesiennej. Obie akcje szczepienia lisów zostaną przeprowadzone na całkowitym obszarze województwa podkarpackiego, pomniejszonym o wskaźnik powierzchni wyłączonych ze szczepień, tj. terenów zurbanizowanych i akwenów wodnych, przy zachowaniu odległości pomiędzy liniami zrzutu nie większej niż 1 km. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania obszarów, na których zrzut szczepionki odbywać się będzie przy zachowaniu odległości pomiędzy liniami zrzutu nie większej niż 500 m. Łączna powierzchnia obszarów objętych tego typu szczepieniami nie przekroczy w każdej z akcji 3% całkowitej powierzchni zrzutu szczepionki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego wykonawcy ubiegający się o ww. zamówienie publiczne muszą złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, b) ważne certyfikaty AWC, upoważniające do wykonywania usług m. in. wyłożenia przedmiotowej szczepionki, c) opisowy plan realizacji zadania zawierający m.in. proponowaną logistykę wraz z podaniem planowanych tras poszczególnych lotów, jak również parametrów technicznych dotyczących tych lotów, takich jak planowana średnia prędkość samolotów, średnia wysokość lotu, odległość pomiędzy kolejnymi liniami zrzutu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 62.40.00.00 - Usługi lotnicze i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 60.44.00.00 - Usługi lotnicze i podobne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 642 120 dawek szczepionki 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 14.05.2007; lub data zakończenia: 20.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania prowadzonej działalności - tzn. posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania cywilnych usług lotniczych innych niż zarobkowy przewóz lotniczy na terenie RP oraz wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tzn. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na zrzucie z samolotu szczepionki albo usługę o podobnym charakterze) oraz potencjał techniczny (minimum dwa samoloty z certyfikatami AWC, dostosowane do przewozu ładunku o minimalnej wadze 400 kg, wyposażone w system GPS, zamontowane stoły zapewniające prawidłową dystrybucję szczepionki i system pionowego zrzutu), a także dysponują min. czterema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia z aktualną licencją do pilotowania samolotów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełnią wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w roz. II SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów (wymienione w roz. VI SIWZ) oraz oświadczeń zawartych w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o ww. zamówienie publiczne muszą złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, g) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej od działalności gospodarczej, i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, obejmujący minimum dwa samoloty wpisane we własne AWC, z których każdy musi być dostosowany do przewozu ładunku o wadze minimalnej 400 kg oraz wyposażony w system GPS, zamontowane stoły do przygotowania szczepionki do zrzutu, system pionowego zrzutu szczepionki, minimum dwa miejsca dla operatorów zrzutu szczepionki (oprócz załogi) i minimum jedno miejsce dla przedstawiciela Inspekcji Weterynaryjnej, j) wykaz wykonanych samodzielnie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej jednej) polegających na zrzucie z samolotu szczepionki albo usług (co najmniej jednej) o podobnym charakterze, z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorcy, a także dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługa ta została należycie wykonana, k) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, obejmujący minimum 4 osoby posiadające aktualną licencję do pilotowania samolotów oraz operatorów zrzutu, a także dane na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i zakresu wykonywanych przez nich czynności, l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia wymagane ustawą - Prawo lotnicze (aktualne licencje do pilotowania samolotów),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl. Opłata: 25,62 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: pobranie pocztowe lub płatność gotówka w kasie Zamawiającego przy odbiorze osobistym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego pok. nr 6 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: godziny urzędowania Zamawiającego: pn - pt od 7:30 do 15:30 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.