eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, drogowymi i sanitarnymi przy pracach bieżących i inwestycyjnych na terenie Gminy Kobyłka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Kobyłka: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, drogowymi i sanitarnymi przy pracach bieżących i inwestycyjnych na terenie Gminy Kobyłka
Numer ogłoszenia: 142140 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95592 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, faks 022 7863111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, drogowymi i sanitarnymi przy pracach bieżących i inwestycyjnych na terenie Gminy Kobyłka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór inwestorski w branży (części zamówienia): budowlanej (część 1), drogowej (część 2), sanitarnej (część 3) przy robotach inwestycyjnych i remontowych zlecanych przez Gminę Kobyłka. W ramach nadzoru inwestorskiego wykonawca zobowiązany jest zwłaszcza do: 1) zaznajamiania się z dokumentacją projektową, z umową o wykonanie robót budowlanych lub remontowych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem i jego uzbrojeniem - przed wejściem wykonawcy na plac budowy; 2) wnioskowania o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w razie stwierdzenia wad oraz konieczności wprowadzenia zmian dla zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałów w celu osiągnięcia oszczędności lub poprawy efektywności; 3) uczestniczenia w przekazywaniu protokólarnym terenu budowy wykonawcy robót; 4) sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 5) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów); 6) sprawdzania kosztorysów ofertowych i powykonawczych; 7) kontroli ilości i wartości wykonanych robót, dokonywania odbioru robót częściowych; 8) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu; 9) dokonywania wpisów w dzienniku budowy; 10) udziału w czynnościach odbioru końcowego obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 11) współpracy z merytorycznymi wydziałami Urzędu Miasta Kobyłka w planowaniu i typowaniu robót remontowych; 12) nadzoru nad robotami remontowymi i konserwacyjnymi; 13) wykonywania innych czynności właściwych inspektorowi nadzoru inwestorskiego określonych w ustawie Prawo budowlane. Ww. obowiązki wykonywane będą w trakcie pobytu inspektora nadzoru robót (budowlanych, drogowych, sanitarnych) w miejscu i czasie określanym przez zamawiającego w zleceniach ustnych- telefonicznych (na wskazany przez wykonawcę numer telefonu czynny w godzinach pracy zamawiającego), faksem, pocztą elektroniczną, pisemnych (formę zlecenia ustala zamawiający), jednak nie rzadziej niż cztery razy w tygodniu po jednej godzinie w siedzibie zamawiającego (jeżeli zamawiający nie określił innego miejsca i/lub czasu wykonywania ww. czynności). Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia np. dojazd na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia itp. ponosi we własnym zakresie wykonawca, bez praw ich zwrotu od zamawiającego. Nadzór nad pracami inwestycyjnymi nie dotyczy prac, na które zamawiający zlecał będzie nadzór inwestorski w oparciu o odrębne umowy (np. budowa budynku komunalnego wielorodzinnego). Planowane inwestycje na rok 2010 i lata następne określa uchwała budżetowa dostępna na stronie: http://www.e-bip.pl/4DMETHOD/wwwShowUchw/69030/%23%232072888736.0 a zwłaszcza załączniki: Plan wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane przez Miasto Kobyłka w 2010 roku, Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne na lata 2010-2012.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nadzór inwestorski w branży budowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Komar, ul. Karabeli 15 m. 19, 01-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: nadzór inwestorski w branży drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Komar, ul. Karabeli 15 m. 19, 01-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: nadzór inwestorski w branży sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Komar, ul. Karabeli 15 m. 19, 01-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.