eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie głosowych usług telefonicznych realizowanych na wydzierżawionych centralach telefonicznych w zakresie delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu i Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Poznań: Świadczenie głosowych usług telefonicznych realizowanych na wydzierżawionych centralach telefonicznych w zakresie delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu i Koninie
Numer ogłoszenia: 141634 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie głosowych usług telefonicznych realizowanych na wydzierżawionych centralach telefonicznych w zakresie delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu i Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania wstępne dotyczące zakupu przewidywanych usług telekomunikacyjnych obejmują: 1)dostawę w ramach dzierżawy sprzętu centralowego obsługującego obiekty Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu dla następujących lokalizacji: Leszno Plac Kościuszki 4, Kalisz ul. Kolegialna 4, Konin al. l-go Maja 7, 2)dostawę łącz telekomunikacyjnych umożliwiających poprawną pracę ww. sprzętu centralowego, oraz dołączenie ich do sieci publicznej dla następujących lokalizacji: Leszno Plac Kościuszki 4, Kalisz ul. Kolegialna 4, Konin al. l-go Maja 7, 3)uruchomienie wydzierżawianych central telefonicznych w zakresie: a)ich zabudowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, b)oprogramowania funkcji umożliwiających prawidłową pracę wszystkim użytkownikom wydzierżawianych central telefonicznych (pełna konfiguracja), c)dołączenie uruchomienie oraz poprawne skonfigurowanie zamawianych łącz centralowych, d)wykonania kompletnego przełączenia wszystkich abonentów mając w szczególności na uwadze, że: przełączenie musi nastąpić w sposób możliwie niezauważalny dla abonenta końcowego, ewentualne przerwy łączności związane z technologicznymi wymaganiami mogą wystąpić wyłącznie w dni wolne od pracy lub poza normalnymi godzinami pracy, wyposażenie abonenckie musi uzyskać odpowiednie uprawnienia związane z generowanym ruchem do sieci publicznej, za przełączenie abonenta Zamawiający rozumie podłączenie dotychczas użytkowanych aparatów telefonicznych do nowej centrali, Zamawiający zakłada, że do podłączenia telefonicznego aparatu końcowego zostaną wykorzystane dotychczas eksploatowane sieci wewnętrzne, e) zainstalowanie aparatów systemowych oraz ich wstępne oprogramowanie, f)oprogramowanie urządzeń taryfikacyjnych umożliwiających poprawną taryfikację wszystkich abonentów wewnętrznych uwzględniające wszystkie taryfikowane łącza centralowe, g)zapewnienie dostępu służbom Zamawiającego do oprogramowania tarfikacyjnego oraz utrzymaniowego, 4)w zakresie głosowych usług telekomunikacyjnych Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach zamawianych usług, które będą przedmiotem zawartej umowy w ramach ogólnej wartości zamówienia, 5)Zamawiający przeznacza na zakup połączeń określonych w formularzu ofertowym jako Cena za połączenia inne kwoty 940,95 zł brutto (wymienioną kwotę należy wpisać do formularza ofertowego). zamawiający przez połączenia inne rozumie połączenia nie wymienione w pozycjach od 1 do 3 załącznika nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy) i oczekuje ich taryfikacji zgodnie z cennikiem Wykonawcy, którego nazwę handlową oraz miejsce publikacji należy również zamieścić w formularzu ofertowym. 6)Wykonawca pobierze miesięczne wynagrodzenie składające się z należnej opłaty abonamentowej oraz faktycznie przeprowadzonych rozmów telefonicznych. W przypadku nie zrealizowania przez Zamawiającego usług głosowych w ilościach zapisanych w załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawcy nie będą przysługiwać, żadne roszczenia finansowe. 2.Wymagania szczegółowe: 1)dzierżawa i związana z nią miesięczna opłata musi obejmować następujące elementy: a)miesięczne koszty użyczenia i utrzymania sprzętu centralowego oraz wsparcia technicznego (konserwacja) - nie dotyczy kosztów energii elektrycznej, oraz kosztów wynajmu i utrzymania pomieszczeń w miejscu instalacji, b)telefoniczne wsparcie techniczne wspomagające służby Zamawiającego w zakresie konfigurowania oprogramowania taryfikacyjnego oraz utrzymaniowego zwłaszcza obejmujące programowanie abonenta wewnętrznego (sprzętowo oraz restrykcji na połączenia wychodzące), c)naprawy sprzętu centralowego, którego uszkodzenie nastąpiło bez winy Zamawiającego (wymaga się że w trakcie trwania umowy Zamawiający nie będzie obciążany dodatkowymi fakturami z tytułu napraw), 2)Wykonawca nie naliczy dodatkowych opłat jednorazowych z tytułu: a)instalacji łącz centralowych, b)kosztów dostarczenia, zainstalowania, doprowadzenia do pełnej funkcjonalności dzierżawionych central telefonicznych, c)wymaganego szkolenia, d)wszystkich kosztów materiałowych związanych z doprowadzeniem wydzierżawianych central oraz łączy telekomunikacyjnych do pełnej funkcjonalności, a które nie są bezpośrednio wymienione w specyfikacji, 3) konfiguracja sprzętowa central dzierżawionych musi zapewniać: a)pełne programowanie central (stanowiska utrzymaniowe) z wykorzystaniem minimum czterech aplikacji zainstalowanych na dowolnych komputerach Zamawiającego, pracujących w sieci komputerowej Zamawiającego; wykonanie fizycznego podłączenia centrala - sieć komputerowa Zamawiającego należy do Wykonawcy, b)pełne programowanie taryfikatorów central (stanowiska taryfikacyjne) z wykorzystaniem minimum czterech aplikacji zainstalowanych na komputerach Zamawiającego, pracujących w sieci komputerowej Zamawiającego; wykonanie fizycznego podłączenia centrala - sieć komputerowa Zamawiającego należy do Wykonawcy, c)Zamawiający nie przewiduje udostępnienia publicznego adresu IP służącego do inicjowania połączeń od strony sieci Internet w kierunku centrali telefonicznej oraz aplikacji, o których mowa w pkt. a) i b), d)dla lokalizacji Leszno Plac Kościuszki 4: możliwość podłączenia minimum 66 abonentów analogowych, możliwość podłączenia minimum 4 telefonów systemowych, zasilanie awaryjne z baterii akumulatorów zapewniających minimum 2 godziny pracy po zaniku zasilania, e)dla lokalizacji Kalisz ul. Kolegialna 4: możliwość podłączenia minimum 71 abonentów analogowych, możliwość podłączenia minimum 4 telefonów systemowych, zasilanie awaryjne z baterii akumulatorów zapewniających minimum 2 godziny pracy po zaniku zasilania, f)dla lokalizacji Konin al. l-go Maja 7: możliwość podłączenia minimum 46 abonentów analogowych, możliwość podłączenia minimum 4 telefonów systemowych, zasilanie awaryjne z baterii akumulatorów zapewniających minimum 2 godziny pracy po zaniku zasilania, g)Zamawiający oczekuje wyposażenia każdej z dzierżawionych central w cztery aparaty systemowe (łącznie 9 podstawowych oraz 3 zaawansowane, które mogą zostać wykorzystane jako lokalne awiza), h)Zamawiający oczekuje, że okablowanie każdej z dzierżawionej centrali zostanie zrealizowane po stronie stacyjnej w postaci odrębnej przełącznicy, 4)wymagania dotyczące łącz centralowych: a)łącza muszą zapewniać obsługę połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, międzynarodowych, powołanych ustawowo do niesienia pomocy, faksowych itp., b)każda z wymienionych lokalizacji będzie obsługiwana przez 4 łącza ISDN 2B +D, c)każda z lokalizacji zachowa dotychczasowy numer dostępowy z obszaru numeracyjnego telefonii stacjonarnej tzn.: centrala w Lesznie 65 51-18-200, centrala w Kaliszu 62 76-08-300, centrala w Koninie 63 24-77-700, d)każda z lokalizacji zachowa dotychczasowych 100 numerów DDI spójnych z numerem dostępowym, e)Wykonawca samodzielnie i na własny koszt dokona cesji ww. wymienionych numerów na podstawie upoważnienia dostarczonego przez Zamawiającego, f)łącza centralowe muszą zostać doprowadzone kablem miedzianym lub światłowodowym, 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego konfigurowania systemu telekomunikacyjnego w zakresie dostępnym z poziomu dostarczonego oprogramowania utrzymaniowego, 6)Zamawiający wymaga zabezpieczenia następujących parametrów z tytułu zamawianych usług: a)dostępność serwisu 24h na dobę, w celu zgłaszania awarii, b)oczekiwany czas reakcji nie dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia, c)czas usunięcia usterki nie dłuższy niż 8 godzin od momentu zgłoszenia, liczony w czasie gotowości służb technicznych do usunięcia awarii, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 16.00, 7)Zamawiający oczekuje przeprowadzenia szkolenia w każdej lokalizacji w której będzie zainstalowana nowa centrala - minimalny czas szkolenia 3 godziny/lokalizację (łącznie - minimum 9 godzin), 8)wymagania dotyczące odbioru: na dzień odbioru Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, że zainstalowane centrale telefoniczne spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego oraz spełniają wymagania techniczno-ruchowe zgodnie z obowiązującymi normami przewidzianymi dla tego typu systemów oraz zostanie sporządzony protokół odbioru stwierdzający przekazanie systemu do eksploatacji, 9)termin obowiązywania umowy od 1 czerwca 2014 r. do 31 maja 2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmiany w zakresie stawki podatku VAT w przypadku zmiany ustawowej. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 3, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 457, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.