To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Świętoszów: Dostawa materiałów biurowo- piśmiennych dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 141414 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 83958 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2399, ul. Sztabowa, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. (075) 735 51 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowo- piśmiennych dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 w Świętoszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowo- piśmiennych zgodnych z opisem ptrzedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Oferowane artykuły muszą spełniać wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku oraz być fabrycznie nowe i wolne od wad. Przedmiot umowy będzie dostarczony transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Świętoszowie oraz rozładowany do pomieszczeń magazynowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 121075,17 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowo- piśmiennych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA CDN PAWEŁ RURAK WERONIKA RURAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA CDN PAWEŁ RURAK WERONIKA RURAK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa CDN Paweł RURAK Weronika RURAK, ul. Moniuszki 1B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 95577.17
- Oferta z najniższą ceną: 93891.17 / oferta z najwyższą ceną: 111900.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALEGRA M.J.USIATYCKA, ul. Generała Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25498,00
- Oferta z najniższą ceną: 25498.00 / oferta z najwyższą ceną: 36295.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
- Remont piwnicy i dostosowanie pomieszczeń do prania indywidualnego w budynku nr 18 w kompleksie 2987 w Żaganiu
- Montaż krat okiennych w budynku nr 4 i 6 w kompleksie K2245 w Głogowie i remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 8791 W Jeleniej Górze
- Remont posadzki w budynku stolarni nr 41 w kompleksie 0550 Dobre n/Kwisą.
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- "Dostawa wraz z wniesieniem niszczarek do dokumentów dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, CBZC - umowa ramowa"
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.