eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Pucku oraz budowa czterech ogólnodostępnych boisk poliuretanowych do streetballa w ramach istniejącego już boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Puck: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Pucku oraz budowa czterech ogólnodostępnych boisk poliuretanowych do streetballa w ramach istniejącego już boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku
Numer ogłoszenia: 141062 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puck , ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6734202, faks 058 6734191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Pucku oraz budowa czterech ogólnodostępnych boisk poliuretanowych do streetballa w ramach istniejącego już boiska wielofunkcyjnego przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa istniejącego boiska o wymiarach 22 x 23 m o nawierzchni betonowej - budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pucku w skład którego wchodzi: 1) Demontaż nawierzchni z kostki brukowej ciągów komunikacyjnych ok. 100 m2. 2)Wycinka czterech drzew. 3)Wykonanie przekopów próbnych w celu lokalizacji podziemnej infrastruktury technicznej. 4)Demontaż istniejącego ogrodzenia boiska z siatki, zamontowanego na słupach stalowych - ok. 45 mb. 5)Demontaż istniejącego ogrodzenia terenu szkoły - ok. 24 mb. 6)Demontaż lamp oświetlenia parkowego - 4 szt. 7)Roboty ziemne - niwelacja, profilowanie skarp. 8)Wykonanie dodatkowej nawierzchni betonowej dla boiska wielofunkcyjnego o pow. 218,52 m2 z betonu klasy C-20/25 (B-25). 9)Montaż wyposażenia boisk: a)Boisko do koszykówki - 4 kompletne kosze. b)Boisko do siatkówki - 1 komplet słupków i siatki. c)Boisko do tenisa - 1 komplet słupków i siatki. 10)Montaż ogrodzenia panelowego boisk o wys. min. 4,10 m i dł. 111,0 mb. 11)Uzupełnienie ogrodzenia zewnętrznego. 12)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego o pow. 724,50 m2. 13)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (rozbiórkowej) - opaska wokół boiska o szer. 0,6 - 1,0 m. 14)Wykonanie schodów terenowych. 15)Wykonanie siłowni terenowej - nawierzchnia żwirowa 2-8 mm, pow. 72,0 m2. 16) Wykonanie siłowni terenowej - wyposażenie i montaż urządzeń: a)Biegacz podwójny ze ścianką. b)Wycisk ręczny podwójny ze ścianką szt. 1. c)Wycisk nożny podwójny ze ścianką szt. 1. d)Wycisk górny podwójny ze ścianką szt. 1. e)Orbitek podwójny ze ścianką szt. 1. f)Ławeczka podwójna ze ścianką szt. 1. 17)Zagospodarowanie terenów zielonych. W pierwszym etapie realizacji w/w robót - bezpośrednio po podpisaniu umowy należy niezwłocznie wykonać wycinki 4 drzew. Na 3 dni przed realizacją powyższego trzeba zawiadomić o tym zamawiającego, który przedstawi Wykonawcy ekspertyzę ornitologiczną. oraz Przebudowa istniejącego boiska z asfaltobetonu o wymiarach 14,50 x 49 m na boiska do koszykówki Streetball o nawierzchni poliuretanowej przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku w skład którego wchodzi: 1)Montaż wyposażenia boisk: a)Boisko do koszykówki - 4 kompletne kosze. 2)Montaż ogrodzenia panelowego - piłkochwyty boiska streetball o wys. min. 4,10 m i dł. 50,0 mb. 3)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boisk streetball o pow. 710,50 m2. 4)Montaż ławek 14 szt. 5)Montaż koszy na śmieci 2 szt. 6)Wykonanie przekopów próbnych w celu lokalizacji podziemnej infrastruktury technicznej. 7)Roboty ziemne - niwelacja, profilowanie. 8)Wykonanie odwodnienia boisk. 9)Wykonanie ścieku odwadniającego z kostki betonowej - czerwonej o pow. 39 m2. 10)Zagospodarowanie terenów zielonych. Zakres robót realizować należy zgodnie ze SIWZ, Projektem budowlanym (zał. Nr 8 i 8a do SIWZ), oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. (zał. Nr 9 i 9a do SIWZ), która określa sposób wykonania robót oraz wymagania dla poszczególnych rodzajów robót. W skład dokumentacji przetargowej wchodzi również Przedmiar robót (zał. Nr 10 i 10a do SIWZ), który ma jedynie charakter pomocniczy, załączenie go do SIWZ ma na celu ułatwienie sporządzenia oferty przez Wykonawcę. (Wynagrodzenie Wykonawcy posiada charakter ryczałtowy). Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. Prace powinny być zrealizowane przy użyciu materiałów i wyrobów budowlanych odpowiadających normom państwowym PN, BN lub świadectwem Instytutu Techniki Budowlanej, posiadających odpowiednie aprobaty techniczne, certyfikaty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.22.00 - Usuwanie powłoki gleby 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.40.00 - 45.11.40.00 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XI specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 51 8348 0003 0000 0000 0332 0004

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują warunek poprzez wyspecyfikowanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek dotyczy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych, wykonanych w okresie jw., odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Każda z robót musi być wykonana na kwotę co najmniej 300 tys. PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują warunek poprzez wykazanie: a)osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dotyczy udziału w zamówieniu przynajmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b)złożenie oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 Ustawy PZP ustala się następujące przesłanki i okoliczności jakie muszą być spełnione w przypadku zmiany postanowień zawartej umowy na wykonanie zadania: 1)Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: a)termin realizacji robót ulega przedłużeniu w następujących sytuacjach: - w przypadku opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego, - w przypadku wad i braków dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy o ile zamawiający zobowiązany jest do ich przekazania wykonawcy, - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, - w przypadku działania siły wyższej (strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca i zamawiający, - zmiany dokumentacji projektowej, - zawieszenia robót przez zamawiającego nie z winy wykonawcy, - negatywnej ekspertyzy ornitologicznej (zakazującej czasową wycinkę drzew), - wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b)inne zmiany: - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podstawowego personelu wykonawcy i zamawiającego, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa - możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - możliwe są zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii, - umowa może być zmieniona w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie, - umowa może być zmieniona w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 2)Warunki dokonywania zmian: a)inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego, b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja umowy, obniżenie kosztów oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c)zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pucku ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck Pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pucku Orzeszkowej 5, 84-100 Puck Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania PO RYBY 2007 - 2013 Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.