eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Opole: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 14077 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnianiu łączności telefonicznej dla 1 traktu cyfrowego ISDN PRA (30B + D), 24 dostępów cyfrowych ISDN BRA (2B+D), 26 traktów analogowych będących w dyspozycji Zamawiającego. Wyszczególnienie numerów linii telefonicznych (wraz z numerami DDI i MSN), a także ich lokalizacji jest określone w Załączniku Nr 3 do Umowy, będącej Załącznikiem Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Świadczone w ramach niniejszego zamówienia usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: a) połączenia lokalne, b) połączenia międzystrefowe, c) połączenia do sieci komórkowych, d) połączenia międzynarodowe, e) usługi faksowe. 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni: a) zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego, numerów MSN wraz z wybieraniem bezpośrednim numerów wewnętrznych DDI, b) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych, c) brak możliwości realizowania połączeń telefonicznych przez Internet, d) zachowanie istniejących wiązek PBX z numerami wiodącymi, e) rozliczanie połączeń wychodzących bez opłaty początkowej, poprzez naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron, f) możliwość realizacji: - 30 rozmów w jednym czasie dla traku ISDN PRA, - 2 rozmów w jednym czasie dla każdego traku ISDN BRA, - 1 rozmowy lub połączenia dla każdego łącza analogowego, g) możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 9226, 999) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, h) realizowanie usługi połączeń telefonicznych przy wykorzystaniu adekwatnego do typu linii stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę, i) możliwość zastosowania radiowego systemu dostępowego np. radiolinii, j) możliwość zastosowania systemu dostępowego realizowanego łączem światłowodowym lub miedzianym, k) możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski, l) bezpłatne dostarczanie, za okres rozliczeniowy, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych (bilingi elektroniczne), m) możliwość przekazywania połączeń, n) zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami: 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszą umową, o) w przypadku zmiany lokalizacji Biura Powiatowego Zamawiającego w województwie opolskim lub Opolskiego Oddziału Regionalnego Zamawiającego - Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie świadczonych usług w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia przesłania zlecenia przez Zamawiającego, pod warunkiem, że w miejscu tym spełnione są warunki techniczne świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia lub w przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania w/w terminu, zapewnienia rozwiązania tymczasowego/zastępczego, umożliwiającego uzyskiwanie połączeń, o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, p) w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość rezygnacji z części wykorzystywanych linii POTS, ISDN 2B+D i ISDN 30B+D oraz MSN i numerów DDI. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamawiania dodatkowych linii POTS, ISDN 2B+D i ISDN 30B+D oraz MSN i numerów DDI. Wyłączenie lub uruchomienie linii nastąpi ze skutkiem od następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym nastąpiło stosowne zlecenie. Warunkiem powyższej zmiany jest w szczególności zbędność linii lub wzmożone zapotrzebowanie na dodatkowe linie przez Zamawiającego. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 25 ust.1) lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, który jest prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 26 ust. 1 ustawy muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia zgodne z treścią art. 22 ust.1 i 24 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie winno być złożone(podpisane) przez każdego Wykonawcę. 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania barku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. 3. Poza wymienionymi w pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 3.1 formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 3.2. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie) w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria Ip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Opolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria Ip.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.