eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Zimowe utrzymanie chodników przy drogach wojewódzkich w mieście Biłgoraju w sezonie zimowym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Zamość: Zimowe utrzymanie chodników przy drogach wojewódzkich w mieście Biłgoraju w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 139903 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, fax 084 6386639.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników przy drogach wojewódzkich w mieście Biłgoraju w sezonie zimowym 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi polegające na a) zgarnianiu śniegu jeżeli jego grubość ( w stanie świeżym) przekracza 3 cm , pługiem mechanicznym na nośniku nie przekraczającym3,5 t i przy średniej szerokości utrzymania chodnika 2 m b) odśnieżanie 2-ch mostów oraz przejść dla pieszych od jezdni do ciągu chodnika w tym ze sniegu zgarniętego przez pługi pracujące na jezdni c) posypywanie oblodzonych chodników oraz przejść dla pieszych mieszanką piaskowo - solną ( na zlecenie służb zamwiającego ) i przy użyciu materiałów zamawiającego zgromadzonych na placu Obwodu Drogowego w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 71 . Przez jednokrotne przeprowadzenie akcji - wykonanie usługi w ramach jednego sprzątania zamawiający przyjmuje do rozliczenia wykonanie wzsystkich czynności w ciagu 4 godzin tj. niezależnie od rzeczywistej ilości zatrudnionego sprzętu oraz czasu pracy zatrudnionych pracowników . Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r nr 223 poz 1655) 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1) dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami ( pług mechaniczny na nośniku do 3,5 t) 3. Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie zasada - spełnia warunki lub nie spełnia warunków
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca 2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołaczyć do oferty 1) Ofertę przetargową ( z ceną netto, brutto i z podatkiem VAT )

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 . Cena specyfikacji - bezpłatnie.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr 39.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Janusz Seń pok. nr 39 tel. (084) 638 6639

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.