eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Ciechocin: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 139140 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123254 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 77 81, faks 56 683 77 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1) Kwota kredytu: 1 210 000,00 zł. 2) Uruchomienie kredytu: 29.06.2015 r. 3) Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. WIBOR 3M należy wyliczyć według średniej arytmetycznej pięciu ostatnich kwotowa w miesiącu poprzedzającym kwartał. Dniem zmiany stopy procentowej będzie pierwszy dzień kwartału. Stawka WIBOR 3M będzie stała dla danego kwartału. 4) Okres karencji w spłacie kredytu: 30.03.2018 r. 5) Spłata odsetek: miesięcznie, na koniec każdego miesiąca. Dla potrzeb naliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. 6) Spłata kapitału: kwartalnie, zawsze na koniec miesiąca, począwszy od 31.03.2018 r., w następujących ratach: 2018 - 4 raty po 5 000 zł; 2019 - 4 raty po 10 000 zł; 2020 - 4 raty po 10 000 zł; 2021 - 4 raty po 10 000 zł; 2022 - 4 raty po 10 000 zł; 2023 - 4 raty po 25 000 zł; 2024 - 4 raty po 62 500 zł; 2025 - 4 raty po 62 500 zł; 2026 - 4 raty po 62 500 zł; 2027 - 2 raty po 62 500 zł ostatnia rata w kwocie 55 000 zł do 30.09.2027 r. 7) Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco. 8) Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień: - CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. 2. Rada Gminy Ciechocin Uchwałą Nr VII/120/2012 z dnia 28 kwietnia 2015 r. upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu. W chwili obecnej Zamawiający dysponuje Uchwałą Nr 24/K/2015 Składu Orzekającego Nr 12 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 18 maja 2015 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Ciechocin. 3. W celu umożliwienia wykonawcy oceny zdolności kredytowej zamawiającego do SIWZ załącza się następujące dokumenty: 1) Uchwałę Nr VII/27/2015 Rady Gminy Ciechocin z dnia 28 kwietnia 2015 r. zmieniającą uchwałę Rady Gminy Ciechocin w sprawie budżetu Gminy Ciechocin na 2015 rok; 2) Zarządzenie Nr 24/2015 Wójta Gminy Ciechocin z dnia 29 kwietnia 2015 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 3) Załącznik nr 1 do uchwały Nr VII/28/2015 Rady Gminy Ciechocin z dnia 28 kwietnia 2015 r. - Wieloletnia Prognoza Finansowa; 4) Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji według stanu na koniec I kwartału 2015 r. (dokumenty podpisane elektronicznie); 5) Uchwała Nr 24/K/2015 Składu Orzekającego Nr 12 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 18 maja 2015 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Ciechocin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Grębocinie, ul. Lubicka 2, 87-122 Grębocin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 421043,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 311861,16

  • Oferta z najniższą ceną: 311861,16 / Oferta z najwyższą ceną: 388899,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.