eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › prace projektowe dla I etapu budowy Campusu Akademii Muzycznej we Wrocławiu - budowy sali muzyczno-dydaktycznej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: prace projektowe dla I etapu budowy Campusu Akademii Muzycznej we Wrocławiu - budowy sali muzyczno-dydaktycznej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, do kontaktów: Maria Gosowska, plac Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3555543 w. 123, fax 071 3552849, e-mail: gosowska@amuz.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amuz.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace projektowe dla I etapu budowy Campusu Akademii Muzycznej we Wrocławiu - budowy sali muzyczno-dydaktycznej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 4000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć wyłącznie wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) wniesie wadium o wartości 4000, 00 zł i na zasadach określonych w pkt 8 SIWZ; 5) udzieli gwarancji oraz rękojmi na przedmiot umowy na okres zgodny z zakończeniem okresu gwarancji jakości i rękojmi za zrealizowany I etap zamówienia; 6) wykona prace projektowe objęte zamówieniem w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym zakres stanu zerowego z robotami towarzyszącymi - sukcesywnie w terminie 6 tyg. od dnia podpisania umowy; 7) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% równowartości zaoferowanej ceny za prace projektowe (netto); 8) wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prace projektowe, w tym minimum projekt budowlany lub wykonawczy sali koncertowej lub audytoryjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; 9) wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym doświadczenie w pracach projektowych i tak: a) główny projektant - posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego, ma co najmniej 10-letnie doświadczenie w projektowaniu, w tym jest autorem co najmniej jednej sali koncertowej lub audytoryjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; b) projektant: architekt - posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego, ma co najmniej 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, w tym jest autorem co najmniej jednej sali koncertowej lub audytoryjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; c) projektant konstrukcji, projektant dróg i ulic, projektant instalacji: elektrycznych, telekomunikacyjnych, projektant instalacji i sieci sanitarnych - posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego oraz posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w projektowaniu; d) projektant akustyki wnętrz, technolog sceny, projektant aranżacji wnętrz - posiada indywidualne ubezpieczenie OC, ma co najmniej 5-letnie doświadczenie w projektowaniu oraz posiada w dorobku zawodowym projekt co najmniej jednej sali koncertowej lub audytoryjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; e) projektant sieci teleinformatyczno-multimedialnych posiada: wymagane uprawnienia do projektowania, indywidualne ubezpieczenie OC, przynależy do Izby Samorządu Zawodowego, ma co najmniej 5-letnie doświadczenie w projektowaniu oraz posiada w dorobku zawodowym projekt lub współudział w opracowaniu projektu co najmniej dwóch sal koncertowych lub audytoryjno-multimedialnych albo jednej sali koncertowej i jednej audytoryjno-multimedialnej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc.; f) projektant zieleni - ma doświadczenie w projektowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych poniżej w niniejszym oświadczeniu wg zasady "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w odniesieniu do osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Za aktualne w rozumieniu tego punktu uznaje się informacje z KRK, wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za aktualną w rozumieniu niniejszego ustępu uznaje się informację wystawioną z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Uwaga: Informację składa tylko wykonawca będący "podmiotem zbiorowym" w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661 z póz. zm.); 4) aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego dla wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz właściwego dla wykonawcy oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych prac projektowych, w tym projektów budowlanych lub wykonawczych, co najmniej jednej sali koncertowej lub sali audytoryjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m sześc., z podaniem przedmiotu opracowania, jego wartości, daty wykonania i nazwy odbiorcy - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi; 6) wykaz personelu, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie, z załączeniem kserokopii wymaganych uprawnień, oświadczeń, ubezpieczeń i listę wykonanych projektów dla każdej wymienionej osoby odrębnie; 7) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca składający ofertę posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% równowartości zaoferowanej ceny za prace projektowe (netto); 8) dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wykonawcy składają ofertę wspólną, każdy z podmiotów występujacych wspólnie składa w odniesieniu do siebie dokumenty wymienione powyżej w punktach 1-4. Ponadto wykonawcy zobowiązani są dołączyć do dokumentów ustanowione przez wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo wskazujące osobę reprezentującą tych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu wraz z uprawnieniem do zawarcia umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca zagraniczny na potwierdzenie spełnienia wymienionych warunków składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, d) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w zakresie art. 24 ust. 1pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 5, 7, 8 wykonaca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski, natomiast dokumenty określone w pkt 6 wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 10:30, Wrocław, pl. Jana Pawła II nr. 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.