eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuczbork-Osada › budowa hali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Zielonej, przy ulicy Szkolnej 2, gm. Kuczbork - Osada, pow. żuromiński



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13797

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kuczbork-Osada: budowa hali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Zielonej, przy ulicy Szkolnej 2, gm. Kuczbork - Osada, pow. żuromiński Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kuczbork Osada, do kontaktów: Andrzej Koper Jerzy Rzymowski, ul. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork-Osada, woj. mazowieckie, tel. 023 6576259 w. 25, fax 023 6576259, e-mail: ugkuczbork@poczta.wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ugkuczbork.webpark.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Zielonej, przy ulicy Szkolnej 2, gm. Kuczbork - Osada, pow. żuromiński. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona, ul. Szkolna 2, działka nr 364, gm. Kuczbork - Osada. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ roboty ogólnobudowlane budynku hali wraz z łącznikiem i kotłownią, 2/ wyposażenie hali sportowej 3/ instalacje i przyłącza wodno - kanalizacyjne , i c.o., 4/ instalacje elektryczne, 5/ wentylacja, 6/ wjazd na teren szkoły od ul. M. Dąbrowskiej, 7/ parking na terenie szkoły od strony ul. Szkolnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2/ koncesje zezwolenia, licencje, 3/ aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, 4/ aktualne zaświadczenia : właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , 5/ dokumenty ( wykazy) dotyczące zatrudnienia, posiadanych uprawnień, narzędzi, maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, 6/ referencje, 7/ dane dot. finansów Wykonawcy tj. sprawozdanie finansowe, informacja banku, 8/ ubezpieczenie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 zł ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wymagane jest spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych , oraz innych określonych w SIWZ wraz z załączeniem stosownych dokumentów poświadczających ich spełnienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w SIWZ, Zamawiający oceni na zasadzie spełnia ( nie spełnia ) minimalne warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymagane dokumenty i oświadczenia zostały określone w Sekcji I, pkt. 1.6 niniejszego ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 98 2. Okres rękojmi 2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkuczbork.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2007, godzina 10:05, Urząd Gminy w Kuczborku - Osadzie, ul. Adama Mickiewicza 7, 09- 310 Kuczbork, pok. nr 10 ( I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.