eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ksawerów › budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej w gm. Ksawerów



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13796

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ksawerów: budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej w gm. Ksawerów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ksawerów, do kontaktów: Justyna Krysiak, ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 042 2138050, fax 042 2138002, e-mail: sekretariat@ksawerow.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ksawerow.bip.cc Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zadanie określone ustawami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej w gm. Ksawerów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ksawerów, ul. Majora Hubala. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedsięwzięcie polega na: - budowie boiska piłkarskiego, zgodnego z wytycznymi PZPN dotyczącymi obiektów przeznaczonych do rozgrywek IV ligi, - budowie boiska treningowego o nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa), - budowie szkolnego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z tworzywa sztucznego, - budowie częściowo zadaszonej trybuny ziemnej, - budowie budynku sanitarno-technicznego, mieszczącego kasy i kontrolę wejścia na trybuny stadionu piłkarskiego, - budowie budynku szatniowo-sanitarnego, - budowie boiska wielofunkcyjnego (koszykówka i siatkówka), - budowie bieżni lekkoatletycznej ze skocznią w dal, - przebudowie i rozbudowie układu dojść i dojazdów oraz parkingów dostępnych z istniejących zjazdów z drogi publicznej, - budowie murów oporowych, - rozbudowie i przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej, - rozbudowie instalacji elektrycznej, - budowie kanalizacji deszczowej, - rozbiórce fragmentów instalacji wodno-kan., - rozbiórce budynków gospodarczych, - budowie ogrodzenia terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty dotyczące sztucznej trawy: - atest higieniczny - potwierdzona zgodność z oryginałem - kopia certyfikatu FIFA 1 Star lub 2 Star dla boiska piłkarskiego, na którym zainstalowano oferowaną trawę sztuczną - jako potwierdzenie wysokiej jakości oferowanego produktu - autoryzacja wykonawcy przez producenta - zał. nr 10 do oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.24 - Stadiony Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, poniżej 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 34 059,78 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1 Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej, wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego - zał. nr 1 do oferty 1.2 Wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo posiadające uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodno-kan. i elektrycznych. Do oferty wykonawca musi załączyć: aktualny dokument potwierdzający wpis kierownictwa robót na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, odpis uprawnień konstrukcyjno-budowlanych, budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodno-kan. i elektrycznych. - zał. nr 2 do oferty 1.3 Należy wskazać osobę, która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy. - zał. nr 2.1 do oferty; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane o zbliżonej wartości, podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku należy załączyć wykaz wykonanych robót wraz z referencjami. - zał. nr 3 do oferty; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości zbliżonej do ceny zaoferowanej w ofercie - zał. nr 4 do oferty. Zamawiający zastrzega, że żadna część zadania nie może być powierzona podwykonawcy; 4) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 5 do oferty; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia warunku niepodlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokumenty stanowiące - zał. nr 6, 7, 8, 9 do oferty; 6) przedłożą zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty dotyczące sztucznej trawy: - atest higieniczny - potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu FIFA 1 Star lub 2 Star dla boiska piłkarskiego, na którym zainstalowano oferowaną trawę sztuczną - jako potwierdzenie wysokiej jakości oferowanego produktu - autoryzację wykonawcy przez producenta - zał. nr 10; 7) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w niniejszej SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu ww. wymogów formalnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych (zawartych w rozdziale III niniejszej specyfikacji) wyklucza się. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2, - wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - zał. nr 2.1, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. Wykonawca w załączniku nr 3 musi wskazać wykonane w okresie ostatnich 5 lat 3 roboty budowlane o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót będą referencje lub inne dokumenty, z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie i terminowo. Prace nie potwierdzone dokumentami nie będą brane pod uwagę, d) zaświadczenie banku potwierdzające wysokość posiadanych środków lub możliwość zaciągnięcia kredytu - załącznik nr 4, e) polisę ubezpieczeniową - załącznik nr 5, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1, i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8, i) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9, j) atest higieniczny, potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia certyfikatu FIFA 1 Star lub 2 Star dla boiska piłkarskiego, na którym zainstalowano oferowaną trawę sztuczną - jako potwierdzenie wysokiej jakości oferowanego produktu, autoryzacja wykonawcy przez producenta - zał. nr 10, k) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 11, l) kosztorys ofertowy - zał. nr 12.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata pobierana będzie w przypadku zamówienia specyfikacji w formie papierowej - płatne w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 10:00, siedziba Urzędu Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, II piętro, pok. 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.