eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Białystok: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 137842 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165647 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku Budynek wpisany do rejestru zabytków decyzją nr WKZ-5340.8.98 z dn. 20.11.1998r., nr rej. A-291. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku zamieszkałym: - w obrębie części wspólnych, klatek schodowych roboty określone w poszczególnych branżach - w lokalach mieszkalnych w części wymiana stolarki drzwi wejściowych, w części remont drzwi oraz wyniesienie z lokali gazomierzy i liczników elektrycznych na klatkę schodową z doprowadzeniem instalacji telewizyjnej i teletechnicznej do mieszkań, - w zakresie elewacji i dachu: naprawa miejscowa tynków ścian, attyki, gzymsu, wymiana tynków kominów oraz przegląd i naprawa pokrycia i obróbek blacharskich w obrębie lukarn, attyki, gzymsu, kominów i odwodnienia z dachu. zgodnie z załączoną dokumentacją projektową - załącznik nr 1 i pozwoleniem na budowę DAR-I.6740.167.15 z dn. 20.08.2015r. (załącznik nr 2) Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją: 1. BRANŻA BUDOWLANA 1/ remont klatek schodowych (pojedynczej A i podwójnej B1 i B2): uzupełnienia przekuć i przetarcia tynków po robotach branżowych, częściowa wymiana tynków, okładzin ścian i sufitów oraz naprawa z renowacją i częściową wymianą stopni, okładzin spoczników i posadzek z remontem balustrady; wymiana nawierzchni w podcieniu dojścia do klatki A, 2/ remont i wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do klatek oraz drzwi wejściowych do mieszkań, wymiana okna klatki A według zestawienia stolarki o symbolu O 10 ( w części z funkcją oddymiania) oraz okien oddymiających w świetliku klatki B, 3/ remont dachu z wymianą części obróbek blacharskich w obrębie lukarn, kominów, attyki, murków, orynnowania oraz wymiana tynków kominów, 4/ naprawa gzymsu i wykonanie obróbek blacharskich attyki narożnej na wys. ok. 20m i tynków gzymsu wieńczącego wzdłuż ulicy Krakowskiej na wys. ok. 17m, 5/ uzupełnienia widocznych odspojonych tynków na elewacji ( jako pozostałe prace). Uwaga: wymiana stolarki okiennej drewnianej w lokalach mieszkalnych zgodnie z opisem i zestawieniem stolarki okiennej została już dokonana w maju 2016 r. odrębną umową ( w przedmiarze do wyłączenia pozycje z działu 3 od poz. 180 do 189 oraz poz. 190-199 do wyceny pozostaje poz.189 dotycząca okna ppoż na klatce schodowej A). 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 1/ wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych w częściach wspólnych oraz w piwnicy 2/ montaż rozdzielnicy głównej TG, rozdzielnic administracyjnych i lokalowych, 3/ wyniesienia liczników do RG 4/ wykonanie wewnętrznych linii zasilających poszczególne lokale, lokale mieszkalne na pietrze oraz WLZ budynku 5/ wykonanie instalacji oddymiającej 6/ wykonanie instalacji domofonowej 7/ wykonanie instalacji telewizyjnej i teletechnicznej. 8/ wykonanie instalacji telefonicznej 9/ przebudowa przyłącza telekomunikacyjnego W lokalach mieszkalnych przewody z TSM do gniazd końcowych prowadzić w listwach n/t, należy przewidzieć naprawę ścian po przeniesieniu TM i instalacji elektrycznej do lokali, zgodnie z istniejącym wykończeniem. 3. BRANŻA SANITARNA 3.1. Stan istniejący. Budynek jest zasilany w gaz z istniejącego przyłącza z sieci gazowej położonej w ul. Krakowskiej. Gazomierze zostały usytuowane w poszczególnych mieszkaniach, część mieszkań posiada gazomierz zabezpieczony drewnianą skrzynką wyniesiony na klatkę schodową. Instalacja wewnętrzna gazowa wykonana jest z rur stalowych czarnych o połączeniach spawanych. 3.2. Zakres robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: - przebudowa instalacji gazowej w obrębie klatek schodowych i piwnic, - wyniesienie gazomierzy z mieszkań na klatki schodowe, - wymianę istniejących drewnianych szafek gazowych na klatkach na szafki metalowe - uwzględnienie do wyceny wartości materiałów z demontażu ; 3.3 Roboty budowlane : - naprawa powierzchni ścian za zdemontowanymi gazomierzami zgodnie z istniejącym wykończeniem ścian; - naprawa powierzchni przegród po przekuciach i zdemontowanych rurociągach zgodnie z istniejącym wykończeniem powierzchni; Uwaga : Wykonawca uwzględni w kosztorysie ofertowym koszty związane z odcięciem gazu, zdjęciem gazomierzy, ponownym ich montażem i nagazowaniem instalacji na podstawie taryfikatora dostawcy gazu; 4. UWAGI OGÓLNE dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja prac musi uwzględniać potrzebę zapewnienia dostępu do mieszkań na poszczególne piętra przez ciągłe utrzymanie porządku i niezbędnych zabezpieczeń na ciągach komunikacji oraz zapewnienia prowadzenia prac w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców. Na koniec dnia roboczego klatka schodowa (posadzki) będzie sprzątana przez Wykonawcę. Prace mogą być prowadzone w budynku od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18, w soboty 8-16. 2. Czasowe wyłączenia prądu, wody, gazu lub inne niezbędne ingerencje w części wspólne, należy uzgadniać z mieszkańcami i zamieścić ogłoszenie na tablicy ogłoszeń na min 3 dni przed dokonaniem wyłączeń. Uzgodnienia z mieszkańcami terminów wejść do poszczególnych lokali z pracami w obrębie drzwi wejściowych, wymiany instalacji gazowej i robót w branży elektrycznej oraz sposób zabezpieczenia tych lokali na czas wykonywania przewidzianych prac, pozostają w gestii i na koszt Wykonawcy. 3. Przy wymianie naprawy tynków gzymsu, obróbek i pokrycia lukarn oraz prac przewidzianych w zakresie attyki narożnej, zajęcie chodnika pozostaje w zakresie Wykonawcy i na jego koszt, łącznie z wykonaniem projektu organizacji ruchu. 4. Z uwagi na zbyt mały teren powierzchni działki 1573 przy budynku, jakim dysponuje Zamawiający, niemożliwość wydzielenia terenu na zaplecze budowy, Zamawiający deklaruje udostępnienie części działki 1521/4 przynależnej do budynku ul. Św. Rocha 3 na zorganizowanie zaplecza na potrzeby tej budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 670653,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 656096,70

  • Oferta z najniższą ceną: 656096,70 / Oferta z najwyższą ceną: 9850000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.