eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Morąg: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg
Numer ogłoszenia: 137459 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr:1 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Bogaczewo, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych 62-3, 62-4 Obręb ewidencyjny Bogaczewo w jednostce ewidencyjnej Morąg nr 2 położonej w miejscowości Bogaczewo w gminie Morąg. Właścicielem działek jest Gmina Morąg. Działka nr 62-4 Obręb Morąg nr 2 stanowiąca teren inwestycji jest działką niezabudowaną. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy składający się z następujących elementów: Jedna wieża z dachem dwuspadowym o wysokości min. 3,5 m. Jedna zjeżdżalnia głęboka o wysokości min. 1,0 m. Jedna przeplotnia drewniana o wymiarach min. 2,0x2,0m. Jedna drabinka krzyżakowa o wysokości min. 2,0m. Minimum trzy podesty. Łączny minimalny wymiar urządzenia 4,0x5,0 m. Elementy zestawu doposażone w miarę potrzeb bezpieczeństwa w zabezpieczenia sklejkowe, drewniane lub stalowe. b) zjazd linowy Konstrukcja zjazdu wykonana z drewnianych bali o minimalnym przekroju poprzecznym 90,0cm2 oraz liny stalowej o długości min. 15,0m i maks. 17,0m. Minimalna wysokość zjazdu linowego 2,7m. c) karuzela tarczowa o średnicy 120cm Karuzela tarczowa o konstrukcji stalowej o średnicy 120cm oraz wysokości do 1,0m, z płytą kryjącą użebrowanie tarczy z blachy ryflowanej aluminiowej. Umożliwiająca zabawę co najmniej 3 osobom jednocześnie, bez siedzisk. d) huśtawka podwójna z belką metalową. Drewniana konstrukcja z bali o minimalnym przekroju poprzecznym 90cm2 i górną belką wykonaną z metalu, do której mocowane będą dwa siedziska na ocynkowanych, łożyskowanych łańcuchach. Gumowe siedziska zawieszone ok. 40cm nad podłożem, z przeznaczeniem dla dzieci starszych w ilości 2szt. e) piaskownica z bali (wałków) Piaskownica wykonana z bali (wałków) drewnianych na planie kwadratu o wymiarach ok. 3,0x3,0m oraz wysokości ok. 0,3m. f) sprężynowiec tzw. koniczynka Konstrukcja zabawki ze sprężyny, do której przymocowane jest siedzisko drewniane o minimalnym wymiarze przekątnych 0,8m na maksymalnej wysokości od podłoża 0,5m. Do siedziska zamocowane stalowe pochwyty. Umożliwiająca zabawę jednocześnie 4 osób. g) sprężynowiec tzw. konik Konstrukcja zabawki ze sprężyny oraz drewnianego siedziska z częścią drewnianą w kształcie konika, do której przymocowano pochwyty drewniane lub stalowe. Siedzisko zamocowane maksymalnie na wysokości od podłoża 0,5m. Umożliwiająca zabawę jednocześnie 1 osoby. h) huśtawka ważka Huśtawka drewniana dwuosobowa wagowa bez sprężynowa na podstawie metalowej lub drewnianej o długości belki min 2,8m. Pochwyty metalowe lub drewniane. Huśtawka powinna być wyposażona na swoich końcach w elementy hamujące ruch: gumowe ograniczniki zamontowane do spodu huśtawki na jej końcach lub wkopanie pod jej końce opon. i) zawiesie z siedziskiem koszyk gumowym Jedno siedzisko gumowe na ocynkowanych, łożyskowych łańcuchach przeznaczone dla dzieci najmłodszych tzw. koszyk. j) zawiesie z siedziskiem huśtawkowym gumowym Jedno siedzisko gumowe na ocynkowanych, łożyskowych łańcuchach przeznaczone dla dzieci starszych. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. Ławka wykonana w całości z elementów drewnianych (siedzisko z desek na balach) lub na betonowym stelażu z drewnianym siedziskiem. Mocowana na stałe w gruncie o długości siedziska ok. 180 cm i szerokości ok. 40 cm. g) kosz na śmieci Wykonany z półwałków drewnianych o średnicy ok.0,5m oraz wysokości ok. 1,0m. Montowany na stałe w gruncie. Uwaga! Powyższe wyposażenie placu zabaw musi zmieścić się na działce prostokątnej o wymiarach 20,0x15,0m. Elementy stanowiące wyposażenie placów zabaw (z wyłączeniem ławek, koszy na śmieci) muszą posiadać certyfikaty, że dostarczone produkty odpowiadają obowiązującym normom lub specyfikacjom technicznym. Urządzenia do wyposażenia placów zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub zharmonizowanymi normami europejskimi. Urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi: - podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno bezrdzeniowe, frezowane, impregnowane metodą ciśnieniowo - próżniową, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna, - złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), - sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, - wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, - sklejka wodoodporna liściasta z filmem melaminowym, - siatki i liny wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie, - części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi, - łańcuchy o małych ogniwach, - części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur. Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania. Wszystkie elementy wyposażenia powinny być pozbawione ostrych krawędzi. Norma PN-EN 1176-1 podaje wymiary otworów (wymiary w dowolną stronę), jakich nie można stosować podczas konstruowania wyposażenia placów zabaw ze względu na ryzyko zakleszczeń części ciała. Dotyczy ta sprawa każdego otworu: wielkości oczka ogniwa łańcucha, okienka, drabin, otworów miedzy stopniami schodów, w balustradach, daszkach itd. Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy kwasoodpornej o grubości min. 1,50 mm. Boki wykonane z blachy węglowej o grubości do 2,00 mm (lub ze sklejki wodoodpornej laminowanej) wzmocnionej profilami zamkniętymi i rurą oraz pomalowane farbą podkładową antykorozyjną i następnie malowane proszkowo. Elementy należy mocować w gruncie przy pomocy metalowych kotew ocynkowanych ogniowo, które należy umieszczać w dołkach o głębokości 60-80 cm i zalać betonem (górna powierzchnia fundamentów musi być zagłębiona 40,0cm pod powierzchnią gruntu). Do montażu urządzeń należy zastosować beton żwirowy B15 (C12/15). Urządzenia muszą być wyprodukowane przy zastosowaniu polskich norm i posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa. Zadanie częściowe nr:2 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Królewo, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Królewo, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych 292/1, 292/2 Obręb ewidencyjny Królewo w jednostce ewidencyjnej Morąg nr 12 położonej w miejscowości Królewo w gminie Morąg. Właścicielem działek jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy składający się z następujących elementów: Jedna wieża z dachem dwuspadowym o wysokości min. 3,5 m. Jedna zjeżdżalnia głęboka o wysokości min. 1,0 m. Jedna przeplotnia drewniana o wymiarach min. 2,0x2,0m. Jedna drabinka krzyżakowa o wysokości min. 2,0m. Minimum trzy podesty. Łączny minimalny wymiar urządzenia 4,0x5,0 m. Elementy zestawu doposażone w miarę potrzeb bezpieczeństwa w zabezpieczenia sklejkowe, drewniane lub stalowe. b) zjazd linowy Konstrukcja zjazdu wykonana z drewnianych bali o minimalnym przekroju poprzecznym 90,0cm2 oraz liny stalowej o długości minimalnej 20,0m. Minimalna wysokość zjazdu linowego 2,7m. c) karuzela tarczowa o średnicy 120cm Karuzela tarczowa o konstrukcji stalowej o średnicy 120cm oraz wysokości do 1,0m, z płytą kryjącą użebrowanie tarczy z blachy ryflowanej aluminiowej. Umożliwiająca zabawę co najmniej 3 osobom jednocześnie, bez siedzisk. d) huśtawka podwójna z belką metalową . Drewniana konstrukcja z bali o minimalnym przekroju poprzecznym 90cm2 i górną belką wykonaną z metalu, do której mocowane będą dwa siedziska na ocynkowanych, łożyskowanych łańcuchach. Gumowe siedziska zawieszone ok. 40cm nad podłożem, z przeznaczeniem dla dzieci starszych w ilości 2szt. e) piaskownica z bali (wałków) Piaskownica wykonana z bali (wałków) drewnianych na planie kwadratu o wymiarach ok. 3,0x3,0m oraz wysokości ok. 0,3m. f) sprężynowiec tzw. koniczynka Konstrukcja zabawki ze sprężyny, do której przymocowane jest siedzisko drewniane o minimalnym wymiarze przekątnych 0,8m na maksymalnej wysokości od podłoża 0,5m. Do siedziska zamocowane stalowe pochwyty. Umożliwiająca zabawę jednocześnie 4 osób. g) sprężynowiec tzw. konik Konstrukcja zabawki ze sprężyny oraz drewnianego siedziska z częścią drewnianą w kształcie konika, do której przymocowano pochwyty drewniane lub stalowe. Siedzisko zamocowane maksymalnie na wysokości od podłoża 0,5m. Umożliwiająca zabawę jednocześnie 1 osoby. h) huśtawka ważka Huśtawka drewniana dwuosobowa wagowa bez sprężynowa na podstawie metalowej lub drewnianej o długości belki min 2,8m. Pochwyty metalowe lub drewniane. Huśtawka powinna być wyposażona na swoich końcach w elementy hamujące ruch: gumowe ograniczniki zamontowane do spodu huśtawki na jej końcach lub wkopanie pod jej końce opon. i) zawiesie z siedziskiem koszyk gumowym Jedno siedzisko gumowe na ocynkowanych, łożyskowych łańcuchach przeznaczone dla dzieci najmłodszych tzw. koszyk. j) zawiesie z siedziskiem huśtawkowym gumowym Jedno siedzisko gumowe na ocynkowanych, łożyskowych łańcuchach przeznaczone dla dzieci starszych. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. Ławka wykonana w całości z elementów drewnianych (siedzisko z desek na balach) lub na betonowym stelażu z drewnianym siedziskiem. Mocowana na stałe w gruncie o długości siedziska ok. 180 cm i szerokości ok. 40 cm. g) kosz na śmieci Wykonany z półwałków drewnianych o średnicy ok.0,5m oraz wysokości ok. 1,0m. Montowany na stałe w gruncie. Elementy stanowiące wyposażenie placów zabaw (z wyłączeniem ławek, koszy na śmieci) muszą posiadać certyfikaty, że dostarczone produkty odpowiadają obowiązującym normom lub specyfikacjom technicznym. Urządzenia do wyposażenia placów zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub zharmonizowanymi normami europejskimi. Urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi: - podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno bezrdzeniowe, frezowane, impregnowane metodą ciśnieniowo - próżniową, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna, - złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), - sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, - wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, - sklejka wodoodporna liściasta z filmem melaminowym, - siatki i liny wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie, - części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi, - łańcuchy o małych ogniwach, - części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur. Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania. Wszystkie elementy wyposażenia powinny być pozbawione ostrych krawędzi. Norma PN-EN 1176-1 podaje wymiary otworów (wymiary w dowolną stronę), jakich nie można stosować podczas konstruowania wyposażenia placów zabaw ze względu na ryzyko zakleszczeń części ciała. Dotyczy ta sprawa każdego otworu: wielkości oczka ogniwa łańcucha, okienka, drabin, otworów miedzy stopniami schodów, w balustradach, daszkach itd. Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy kwasoodpornej o grubości min. 1,50 mm. Boki wykonane z blachy węglowej o grubości do 2,00 mm (lub ze sklejki wodoodpornej laminowanej) wzmocnionej profilami zamkniętymi i rurą oraz pomalowane farbą podkładową antykorozyjną i następnie malowane proszkowo. Elementy należy mocować w gruncie przy pomocy metalowych kotew ocynkowanych ogniowo, które należy umieszczać w dołkach o głębokości 60-80 cm i zalać betonem (górna powierzchnia fundamentów musi być zagłębiona 40,0cm pod powierzchnią gruntu). Do montażu urządzeń należy zastosować beton żwirowy B15 (C12/15). Urządzenia muszą być wyprodukowane przy zastosowaniu polskich norm i posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 37.53.51.00 - Huśtawki 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.53.52.10 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw 37.53.52.30 - Karuzele do placów zabaw 37.53.52.20 - Urządzenia do wspinania 37.53.52.40 - Zjeżdżalnie do placów zabaw 37.53.52.50 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 750.00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 750.00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-06-04 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 dostaw o wartości minimum 30 000 tyś zł. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik Nr 4)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 3. Dowód wpłaty wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pok. Nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pok. Nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o przyznanie pomocy Oś 4 Leader w ramach PROW 2007-2013 Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.