eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadaniaRoboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowościachJakimowice, Grodzisko i Wisy wraz z włączeniem do oczyszczalni ścieków w miejscowości Radoszyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Radoszyce: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowościach: Jakimowice, Grodzisko i Wisy wraz z włączeniem do oczyszczalni ścieków w miejscowości Radoszyce
Numer ogłoszenia: 137208 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100934 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowościach: Jakimowice, Grodzisko i Wisy wraz z włączeniem do oczyszczalni ścieków w miejscowości Radoszyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowościach: Jakimowice, Grodzisko i Wisy wraz z włączeniem do oczyszczalni ścieków w miejscowości Radoszyce. Zakres robót budowlanych obejmuje: KANAŁY kanalizacja grawitacyjna z rur PVC 200mm; PVC 160mm o klasie SN8 i SN4 kanalizacja ciśnieniowa z rur PE100 d=90, d = 75mm o SDR17. Kanał grawitacyjny posiada następujące parametry techniczne: całkowita długość kanałów sieciowych grawitacyjnych L = 7247 m; całkowita długość przykanalików L = 3221 m; liczba przykanalików 134 szt; długość kanału o 200mm SN8 L = 7247 m; długość kanału o 160mm SN8 L = 2391 m; długość kanału o 160mm SN4 L = 830 m; Zastosowano trójniki PVC 200/200 i 200/160. Kanał ciśnieniowy posiada następujące parametry techniczne: całkowita długość rurociągów tłocznych L = 5995 m; PE100 SDR17 d=90mm L = 5655 m PE100 SDR17 d=75mm L = 340 m Przy zmianach kierunków rurociągów tłocznych zaprojektowano łuki PE100 SDR17 zgrzewane elektrooporowo. STUDNIE KANALIZACYJNE 74 szt. studni o1000 mm w tym 28 szt. jako studnie kaskadowe oraz 382 studzienki inspekcyjne PP o 425 mm. Studnie o1000 mm projektuje się z elementów żelbetowych prefabrykowanych o połączeniach na uszczelkę gumową. W studniach tych przejścia rurociągów przez ściany studni wykonać jako szczelne dla rur PVC. Projektuje się do studni przełazowych włazy kanałowe o600 mm, o nośności 40 T, w drogach i nawierzchniach o zmiennym obciążeniu kołowym, oraz o nośności 12,5 T w terenach zielonych. Studnie inspekcyjne projektuje się jako kinetę z PE z rurą trzonową karbowaną z PP o średnicy 425 mm, oraz z zamknięciem włazem teleskopowym o odpowiedniej nośności. Do studni inspekcyjnych projektuje się włazy teleskopowe typ D400 i B125 POMPOWNIE ŚCIEKÓW Po trasie projektowanej kanalizacji zaprojektowano 7 pompowni ścieków. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: a reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zakresem zleconym przez Zamawiającego lub projektem i postanowieniami pozwolenia na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b współpraca z Zamawiającym na jego rzecz w całym okresie trwania umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, c sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d sprawdzenie i odbiór robot budowlanych ulęgających zakryciu lub robót zanikających i sporządzanie protokołów lub odpowiednich wpisów w dzienniku budowy, e uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, f potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g kontrolowanie lub sporządzanie rozliczeń budowy, h nadzór nad wykonaniem robót zapewniających bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji, i wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, j żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek lub ponownego wykonania wadliwie wykonanych robot, a także wstrzymania dalszych robot budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z zakresem zleconym przez Zamawiającego, projektem lub pozwoleniem na budowę czy zgłoszeniem robót, k wizytowanie placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu z dostosowaniem czasu pobytu do zaistniałych potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz wykonawcy robót i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, l rozliczenie końcowe nadzorowanych robót budowlanych i inwestycji, m przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego, n uczestnictwo w odbiorze końcowym i ostatecznym, o w uzasadnionych przypadkach - przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sprawdzenie kosztorysów na te roboty, p wykonywanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi r informowanie Zamawiającego o stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także okresie gwarancji, poświadczanie ich usunięcia, s przestrzeganie norm i zasad BHP, t sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; u kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; w opracowywanie dla Zamawiającego informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego x pełna dyspozycyjność (na telefon) w godzinach pracy Urzędu Gminy, a w razie potrzeby (na wezwanie Zamawiającego) również w godzinach i dniach wolnych od pracy Urzędu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321:Podstawowe usługi gospodarki i ludności wiejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projektowanie Nadzory Inwestycyjne Regina Rak, ul. Strażacka 11/6, 29-100 Włoszczowa, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35632,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.