Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Kielce: Dostawa detektora UV-VIS wraz z rejestratorem do wizualizacji sygnału analogowego z detektora UV-VIS oraz wyposażeniem dodatkowym oraz dostawa wagi analitycznej.
Numer ogłoszenia: 135927 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa detektora UV-VIS wraz z rejestratorem do wizualizacji sygnału analogowego z detektora UV-VIS oraz wyposażeniem dodatkowym oraz dostawa wagi analitycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I- Dostawa detektora UV-VIS wraz z rejestratorem do wizualizacji sygnału analogowego z detektora UV-VIS oraz wyposażeniem dodatkowym. Dostawa obejmuje również montaż, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu wraz z przeszkoleniem w zakresie obsług dostarczonych urządzeń. Część II- Dostawa wagi analitycznej wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz dostarczenie dokumentacji do Legalizacji w Obwodowym Urzędzie Miar, wzięciem udziału przy Legalizacji przez OUM, pokryciem kosztów Legalizacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: dla części I- 600 zł (słownie: sześćset złotych) dla części II- 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Łącznie 750 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn., w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują min 2 dostawy o charakterze i wielkości odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 25 000 zł brutto każda- dla części I; 5 000 zł brutto każda- dla części II; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy f) zaproponują sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku Nr 4.I Nr 4.II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Opis dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 25 000 zł brutto każda- dla części I; 5 000 zł brutto każda- dla części II, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 4) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Dowód wpłaty wadium. 6) Wypełnioną i podpisaną specyfikację techniczną, na załączniku Nr 1.I/ Nr 1.II do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 7) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć materiały producenta, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu (wymagane w języku polskim)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, pokój 21
25-369 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój 5 25-369 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach - II etap budowy Campusu Uczelnianego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa detektora UV-VIS wraz z rejestratorem do wizualizacji sygnału analogowego z detektora UV-VIS oraz wyposażeniem dodatkowym. Dostawa obejmuje również montaż, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu wraz z przeszkoleniem w zakresie obsług dostarczonych urządzeń..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa detektora UV-VIS wraz z rejestratorem do wizualizacji sygnału analogowego z detektora UV-VIS oraz wyposażeniem dodatkowym. Dostawa obejmuje również montaż, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu wraz z przeszkoleniem w zakresie obsług dostarczonych urządzeń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wagi analitycznej wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz dostarczenie dokumentacji do Legalizacji w Obwodowym Urzędzie Miar, wzięciem udziału przy Legalizacji przez OUM, pokryciem kosztów Legalizacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi analitycznej wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu, przeszkoleniem w zakresie obsługi oraz dostarczenie dokumentacji do Legalizacji w Obwodowym Urzędzie Miar, wzięciem udziału przy Legalizacji przez OUM, pokryciem kosztów Legalizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie
- Świadczenie usług w zakresie transportu dekoracji do sztuki Widnokrąg" na trasie Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach - Teatr Narodowy Rejkiavik (Islandia) i z powrotem
- Wykonanie digitalizacji materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego znajdujących się w archiwum prowadzonym przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa...
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Remont pomieszczeń w oddziale Ostrowiec Św., ul. Focha 5
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.