eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego do zadaniaKompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Łomianki: Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego do zadania: Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach.
Numer ogłoszenia: 135411 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego do zadania: Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach na odc. od ul. Brukowej do ul. Włościańskiej. Zakres prac obejmuje wykonanie poniższych projektów: Wykonanie koncepcji i projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy Warszawskiej w Łomiankach na odc. od ul. Brukowej do ul. Włościańskiej wraz z zagospodarowaniem terenu. Wykonanie koncepcji oraz projektu budowlanego-wykonawczego odwodnienia ul Warszawskiej na odc. od ul. Brukowej do ul. Włościańskiej. Wykonanie koncepcji oraz projektu budowlanego-wykonawczego przebudowy oświetlenia ul. Warszawskiej na odc. od ul. Brukowej do ul. Włościańskiej Opracowanie wielobranżowe powinno obejmować: aktualizacja mapy do celów projektowych ( w skali 1:500), przygotowanie materiałów do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, pomiar wysokościowy (przekroje poprzeczne co 20 - 40 m w zależności od potrzeb),uzgodnienie trasy i lokalizacji w ZUD, uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, projekty architektoniczno - budowlane i wykonawcze wraz z projektem zagospodarowania terenu, projekt kanalizacji deszczowej, projekt doświetlenia, projekt przebudowy ulicy, projekt stałej organizacji ruchu, przekładkę niezbędnych urządzeń podziemnych kolidujących z inwestycją, zbiorcze zestawienie kosztów, harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie z podziałem na etapy wskazane przez Inwestora, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych rodzajów robót, Projekty budowlano - wykonawcze dla każdego rodzaju robót należy wykonać w 5 egz. wraz z wersją CD, Kosztorysy inwestorskie dla każdego etapu robót należy wykonać w 2 egz. wraz z wersją CD, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych rodzajów robót należy wykonać w 5 egz. wraz z wersją CD, Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: przedstawienia koncepcji w celu akceptacji przez Zamawiającego, uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i opracowania dokumentów wymaganych dla uzyskania przywołanej decyzji, uzyskania decyzji na wycinkę drzew jeżeli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją, przedłożenia i uzgodnienia opracowanej dokumentacji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Ożarowie Mazowieckim, przedłożenia pełnej dokumentacji do akceptacji przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, uzyskanie pozwolenia na budowę dla całości zadania, dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nie przewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, Po zapoznaniu się z materiałami wymagane jest, aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie, w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z P. Arkadiusz Sidorzak- tel. 22 751-18-73.Wykonawca projektów uwzględni w ofercie oraz w fakturze nakłady netto i brutto. Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Wymagany okres gwarancji 60 miesięcy. Termin wykonania zamówienia: - wykonanie map do celów projektowych oraz wykonanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji w terminie do 15 grudnia 2008 r., - wykonanie projektów budowlano wykonawczych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich ujętych w przedmiotowym zamówieniu branż - do 30 kwietnia 2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.32.20.00 - Usługi monitorowania ruchu pociągów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.11.00 - Usługi monitoringu pociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajaćy wymaga wniesienia wadium w wysokosći 6 500,00 (sześć tysięcy pięćset zł.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym: uprawnień projektowych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 300 000,00 brutto każda usługa, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach , ul. Warszawska 115 pok nr 1 w godz: 08.-16.00 cena 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach , ul. Warszawska 115 pok nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.