eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gilowice › DOSTAWA 2 SZT AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZEWOZU OZÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Gilowice: DOSTAWA 2 SZT AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZEWOZU OZÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach.
Numer ogłoszenia: 134941 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gilowice, ul. Krakowska 40, 34-322 Gilowice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy-zywiecczyzna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 2 SZT AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZEWOZU OZÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 2 szt Autobusów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach zgodnie z poniższą charakterystyką AUTOBUS - OPIS SZCZEGÓŁOWY WYPOSAŻENIA 1 Ilość miejsc siedzących: 21 + 1 (kierowca) 2 Charakterystyka silnika i inne parametry: Silnik wysokoprężny o mocy od 130 KM Nadwozie z wysokim dachem 3 Wymagane Gwarancje: Co najmniej dwa lata gwarancji serwisowej z możliwością rozszerzenia Co najmniej 12 lat gwarancji perforacyjnej Możliwie długie terminy przeglądów 4 Wyposażenie pojazdu: 1) klimatyzacja 2) czujnik cofania 3) tempomat 5) poduszka powietrzna kierowcy 6) instalacja elektryczna dla dodatkowych odbiorników (głośniki w kabinie pasażerskiej) 7) radioodtwarzacz CD z wzmacniaczem i mikrofonem 8) drzwi przesuwane ze strony prawej 9) elektryczne szyby w drzwiach przednich 10) elektroniczny układ stabilizacji jazdy 11) okno dachowe mechaniczne (wyjście awaryjne) 12 ) półki na bagaż podręczny w kabinie pasażerskiej 13) niezależne od silnika ogrzewanie 14) sterownik elektroniczny klimatyzacji 15) sterownik elektroniczny ogrzewania 16) ogrzewanie zależne od silnika 17) poręcze i barierki umożliwiające wsiadanie przy wejściu do części pasażerskiej osobom niepełnosprawnym 18) zasłonki na okna 19) zegar w kabinie pasażerskiej 20) lusterko wsteczne wewnętrzne 21) lusterka wewnętrzne ogrzewane i sterowane elektrycznie 22) alarm antywłamaniowy 24) siedzenie pasażera w kabinie kierowcy dwuosobowe 25) siedzenie kierowcy komfortowe 26) główny wyłącznik instalacji elektrycznej 27) wszystkie konieczne dokumentacje dopuszczenia pojazdu do ruchu publicznego (homologacja) 28) kolor - standard 29) dwa tylne rzędy siedzeń montowane w sposób umożliwiający szybki demontaż w celu przewozu wózków lub innych urządzeń pomocnych przewożonym osobom niepełnosprawnym 30) cztery pokrowce na siedzenia łatwo zmywalne i nieprzemakalne. 5. Rok produkcji: 2008 (pojazd fabrycznie nowy) 6. Dodatkowo: wykonanie po obu stronach pojazdu napisu GMINA GILOWICE - powiat żywiecki oraz umieszczenie naklejek PFRON - u

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postepowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (j.t. z 2007 r. Dz.U.Nr 223, poz. 1655z późn. zm.), w tym: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz 2) zapewniają serwis autobusu na terenie woj. ślaskiego w autoryzowanych stacjach obsługi. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu jest zobowiązany do złożenia oferty i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podsatwie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymienionych w Rozdziale 9 SIWZ wg zasady spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1. dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz autoryzowanych stacji obsługi 1.2. dokumenty potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę autobus spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: 4) oświadczenie, że oferowany autobus posiada aktualną homologację oraz że oferowany system przewozu osób niepełnosprawnych w autobusie posiada aktualną homologację, 5) wykaz parametrów technicznych autobusu, 6) dokument gwarancyjny. 2. Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt 1.1 pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz w pkt 1.2 pod rygorem odrzucenia oferty (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Zaleca się, aby oferta oraz oświadczenie o spełnianiu warunków, wykaz autoryzowanych stacji, oświadczenie dotyczące homologacji, wykaz parametrów technicznych autobusu oraz dokument gwarancyjny zostały sporządzone zgodnie z wzorami formularzy przedstawionymi w Załącznikach do SIWZ (Wzór formularza oferty i załączników do oferty). 4. Oferta i każdy z załączników do niej powinny zostać podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczeń woli. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej przez mocodawcę (upoważniającego). 5. Dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), ustanowią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum. 2) Ofertę, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany autobus spełnia wymagania Zamawiającego, składa (podpisuje, a w przypadku dokumentów w formie kserokopii poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej, w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty wymienione w pkt 1.1 ppkt 2 składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. 4) W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjum). 5) Umowa konsorcjum powołanego w celu zrealizowania przedmiotu objętego niniejszym postępowaniem winna zawierać postanowienia wynikające z istoty stosunku konsorcjalnego oraz poniższe warunki: a) określenie stron umowy z oznaczeniem lidera konsorcjum, b) cel zawarcia umowy, c) czas trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), d) zapis o solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego za wykonanie umowy, e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, f) zakaz zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgiloiwce.zywiecczyzna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY GILOWICE 34 -322 GILOWICE UL. KRAKOWSKA 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY GILOWICE 34 -322 GILOWICE UL. KRAKOWSKA 40 sekretariat - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dosatwa jest współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.