To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Warszawa: Dostawa tuszy i tonerów (2 części) ZP_24_2014.
Numer ogłoszenia: 134309 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110265 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, ul. Nieświeska 54/56 bud. 35, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6872-535, faks 22 6872506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów (2 części) ZP_24_2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa tuszy i tonerów w podziale na 2 części. 2. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ i w projekcie umowy- załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Dostawa nastąpi do siedziby WCEO ul. Nieświeska 54/56 bud. 35 w Warszawie wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń magazynowych; 4. Asortyment, w tym elementy wchodzące w jego skład muszą być fabrycznie nowe, tzn. takie, do produkcji których nie użyto składników poprzednio używanych, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowe, nie uzupełniane, nie przerabiane, nie regenerowane, ani nie prefabrykowane. 5. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów regenerowanych tj. takich, które wyprodukowano przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wydajności/ pojemności (wskazanej w kol. nr 4 załącznika nr 1do SIWZ). 7. Zaoferowany asortyment (każdy egzemplarz) musi być: a. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem; b. kompatybilny ze sprzętem wskazanym w kol. nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ, tj. nie może ograniczać funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie może ograniczać pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; c. gwarantować jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne produkowane lub firmowane przez producenta fabrycznie opakowany w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego. Każda kaseta z tonerem musi ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany; d. oznakowany kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być trwale umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Ponadto na opakowaniu musi znajdować się wykaz urządzeń kompatybilnych z oferowanym asortymentem; e. wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001. 8. Pod nazwą producenta należy rozumieć firmę, pod nazwą której sprzedawany jest zaoferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego asortyment do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Zaoferowany asortyment musi posiadać termin ważności/trwałości nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 10. Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany będzie udzielić: a. minimum 12 miesięcznej rękojmi za wady, b. gwarancji obejmującej okres minimum 12 miesięcy, - liczony od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 11. Wykonawca przejmuje na siebie koszt utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy konieczność odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych ze wskazanych pomieszczeń magazynowych w ciągu 3 dni roboczych od przesłania powyższego zgłoszenia. Obowiązkiem odbioru zużytych opakowań przez Wykonawcę objęte są wszystkie modele ujęte w umowie bez względu na to czy pochodzą od niego czy od innego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zwrócone, zużyte materiały eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wystawić Zamawiającemu w formie pisemnej odpowiednie oświadczenie potwierdzające dokonanie powyższego. Zamawiający nie będzie ponosił związanych z tym żadnych kosztów ani odpowiedzialności. CPV: 30 12 50 10-2 - Tonery do drukarek laserowych/faksów CPV: 30 12 40 00-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.10-2, 30.12.40.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1. Dostawa tuszy i tonerów dla Wydziału Organizacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PW Multikom A. Papierski ul.Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, ul.Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27638,95
Oferta z najniższą ceną: 27638,95 / Oferta z najwyższą ceną: 49995,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2. Dostawa tuszy i tonerów dla Wydziału Multimediów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PW Solo-Kolos ZPCh ul. Warszawska 363/365 42-200 Częstochowa, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12425,11
Oferta z najniższą ceną: 12425,11 / Oferta z najwyższą ceną: 15476,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.