eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Jelenia Góra: Dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 133658 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Karkonoskie , ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7523465, faks 075 7523465.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeumkarkonoskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego Jeleniej Górze. Zamówienie realizowane jest w następujących częściach: Część I: Dostawa mebli laboratoryjnych do pracowni konserwatorskiej. Część II: Dostawa higrometrów bagnetowych do pracowni konserwatorskiej. Część III: Dostawa kautera ciepłego powietrza do pracowni konserwatorskiej. Część IV: Dostawa aparatu cyfrowego do pracowni konserwatorskiej. Część V: Dostawa zamrażarki do pracowni konserwatorskiej. Część VI: Dostawa klimatyzatorów - nawilżaczy i osuszaczy do pracowni konserwatorskiej. Część VII: Dostawa odkurzaczy do pracowni konserwatorskiej. Część VIII: Dostawa wyciągu stanowiskowego do pracowni konserwatorskiej. Część IX: Dostawa mebli do sali oświatowej. Część X: Dostawa sprzętu multimedialnego do sali oświatowej. Część XI: Dostawa sprzętu prezentacyjnego do sali oświatowej. Część XII: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy magazynowe (regały). Część XIII: Dostawa wyposażenia magazynów - siatka do zawieszania obrazów. Część XIV: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy (komody) na rysunki i grafiki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.15.30.00-9, 39.15.10.00-5, 38.00.00.00-5, 38.41.40.00-0, 39.71.34.30-6, 39.71.40.00-0, 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.62.30.00-8, 32.00.00.00-3, 32.32.20.00-6, 32.34.24.00-6, 38.65.21.00-1, 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.60.00-2, 48.99.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w formie aneksu zmian do umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeumkarkonoskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. J. Matejki 28 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze - sekretariat ul. J. Matejki 28 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Ożywienie czesko-polskiej tradycji szklarskiej na rzecz rozwoju turystyki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita polska 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych do pracowni konserwatorskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach I Części zamówienia obejmuje następujące elementy wyposażenia: 1) stół z lampą światła dziennego - 2 szt. 2) system kuwet do procesów mokrych - 1 zestaw składający się z następujących elementów: a) wanna ze stali do procesów mokrych (tkanina i metal), b) wanna z PCV na stelażu do procesów mokrych (papier), 3) dygestorium chemiczne - 1 szt. 4) regały - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.15.10.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa higrometrów bagnetowych do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach II Części zamówienia obejmuje następujące elementy wyposażenia: 1) higrometr bagnetowy - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kautera ciepłego powietrza do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach III Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) kauter ciepłego powietrza - 1 szt (wraz z 25 wymiennymi końcówkami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatu cyfrowego do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach IV Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) aparat cyfrowy z funkcją makro - 1 szt. (wraz z obiektywem i akcesoriami do aparatu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.62.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zamrażarki do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach V Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) Zamrażarka - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa klimatyzatorów - nawilżaczy i osuszaczy do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach VI Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) klimatyzator (osuszacz) - 5 szt. 2) klimatyzator (nawilżacz) - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odkurzaczy do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach VII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) odkurzacz - 3 szt. (wraz z zestawami końcówek).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wyciągu stanowiskowego do pracowni konserwatorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach VIII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) wyciąg (odciąg) stanowiskowy - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mebli do sali oświatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach IX Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) stoły - 10 szt. 2) stolik multimedialny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego do sali oświatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach X Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 szt. 2) projektor multimedialny z uchwytem sufitowym - 1 szt. 3) zestaw nagłaśniający - 1 szt. 4) odtwarzacz DVD/VHS - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.32.20.00-6, 32.34.24.00-6, 38.65.21.00-1, 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.60.00-2, 48.99.10.00-1, 48.96.00.00-5, 48.70.00.00-5, 48.52.00.00-9, 48.31.70.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu prezentacyjnego do sali oświatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XI Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) ekran stojący przenośny - 1 szt., 2) tablica jezdna - 1 szt. 3) flipchart magnetyczny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy magazynowe (regały).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) szafa magazynowa (typu regał) - 70 szt. 2) szafa magazynowa (typu regał) - 53 szt. 3) szafa magazynowa (typu regał) - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynów - siatka do zawieszania obrazów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XIII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) siatka do zawieszania obrazów (7 paneli).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy (komody) na rysunki i grafiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XIV Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) szafa (komoda) na rysunki, grafiki (format A-O) - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.