To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Kraśnik: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Współpracy Polsko - Ukraińskiej w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 133273 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82589 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Współpracy Polsko - Ukraińskiej w Kraśniku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Współpracy Polsko - Ukraińskiej w Kraśniku w roku 2010. Zakres, ilość oraz kody CPV zamawianych artykułów określone zostały w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wskazanie na znak firmy określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancję jakości. Wymienione w załączniku Nr 1, zadanie nr 2 materiały muszą być oryginalne (fabrycznie nowe), nie dopuszcza się dostawy tuszy i tonerów regenerowanych. Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ w odniesieniu do wszystkich pozycji Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt( dotyczy tonerów oraz tuszy): fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001, nie noszących śladów poprzedniego użytkowania, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych, który nie ogranicza współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem lub tonerem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.92.30 - Koperty 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.81.13.00 - Odświeżacze 30.19.29.30 - Korektory w piórze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych dla Centrum Współpracy Polsko - Ukraińskiej w Kraśniku w roku 2010.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus L.A. Koptyra sp.j., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1639,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1545,65
Oferta z najniższą ceną: 1545,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2084,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksloatacyjnych dla Centrum Współpracy Polsko - Ukraińskiej w Kraśniku w roku 2010.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- dalimex Sp. z o. o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1486,00
Oferta z najniższą ceną: 559,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3871,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy środków czystości.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.