Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starachowice: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, do kontaktów: Michalski Paweł, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2754539 wew. 247, fax 041 2740640, e-mail: kist@praca.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup-starachowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, Fiutowski Jarosław, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2753677, fax 041 2740640, www.pup-starachowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: Starachowice i okolice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie ze słownikiem CPV 80.42.30.00-5. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych w ramach projektu "Udany start w dorosłość" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 1.2 "Perspektywy dla młodzieży" mającego na celu nabycie nowych kwalifikacji i umiejętności w zawodzie: specjalista kadrowo- płacowy 10 osób 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Świadczone usługi muszą spełniać wymogi określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 14 000 PLN przy uwzględnieniu wszystkich zamówień na 2007 r. na kwotę 285 000 (64 964,67 euro) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i zaświadczeń wykonawcy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualne dokumenty potwierdzające uzyskanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonehgo przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust. 1/. - aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z Krajowego Rejestru Sądowego w przypadku spółki zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, udokumentują posiadanie bazy dydaktycznej umożliwiającej przeprowadzenie zamówienia , kadrę wykładowców, warunki socjalne oraz wyposażenie dydaktyczne /należy podać dokładny adres / dołączyć umowę przedwstępna, użyczenia, dzierżawy, najmu lokalu o ile jednostka nie posiada własnej bazy lokalowej do przeprowadzania szkolenia/, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wykaz minimum 1 usługi tożsamej co przedmiot zamówienia wykonanej w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa/ usługi te zostały wykonane należycie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (pkt) 50 2. Kadra dydaktyczna dotyczy wykształcenia wykładowców prowadzących zajęcia na tym szkoleniu (pkt) 20 3. Wiarygodność jednostki przy realizacji tego typu szkolenia (pkt) 10 4. Zapewnienie zatrudnienia dla absolwentów kursu na min. 3 miesiące w terminie 6 miesięcy od jego zakończenia (pkt) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 13:00, Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO RZL 2004-2006 Działanie 1.2 schemat a, tytuł "Udany start w dorosłość" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa dachu na Szkole Podstawowej nr 9 w Starachowicach - segment C"
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Starachowice w latach 2024-2026 r.
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.