eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Połczyn-Zdrój: Obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 132212 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104182 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Przelewy na rachunki w ramach banku/prowadzone w innych bankach oraz realizacja przelewów szybkich. Jako przelewy szybkie Zamawiający rozumie przelewy, w których przekazywane środki są dostępne na rachunku odbiorcy tego samego dnia, w którym przelewu dokonano, bez względu na to, jak ten typ przelewów jest określany w banku uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5) Wpłaty gotówkowe: a) na rachunki w banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, b) na rachunki w innych bankach. 6) Wypłaty gotówkowe. 7) Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostałych na koniec dnia na rachunku podstawowym. 8) Lokaty terminowe: a) na porę nocną powyżej 50.000 zł, b) na 48 godzin powyżej 50.000 zł, c) na 7 dni powyżej 50.000 zł, d) na m-c w kwocie powyżej 50.000 zł, 9) Świadczenie usługi rachunku skonsolidowanego. Jako rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie naliczanie opłat/prowizji od sumy środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 10) Zainstalowanie w Urzędzie Miasta i jednostkach podległych systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawcy. 11) Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku (przez pełen rok kalendarzowy). 12) Prowadzenie rachunków płatności masowych. 13) Wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. Opinia bankowa winna zostać wydana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosowanego wniosku. 14) Dostępność wyciągów bankowych od godz. 8.00 dnia następnego. 15) Oprocentowanie rachunków podstawowych, pomocniczych, depozytowych oraz lokat obliczane zgodne z ofertą Wykonawcy. 16) Oprocentowanie lokat musi być korzystniejsze (wyższe) niż oprocentowanie rachunków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKO BP S.A. REGIONALNE CENTRUM KORPORACYJNE W KOSZALINIE, UL. MŁYŃSKA 20, 75-054 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270396,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 197950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 820386,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.